جام ارژنگ

 

جام ارژنگ جام ارژنگ جام ارژنگ

سرعت بارگذاری سایت چه تاثیری بر سئو دارد

سرعت سایت یکی از موضوعات مهم و مورد توجه موتورهای جستجو است.وقتی سایتی کند باشد و دیر بارگذاری شود باعث یاس و ناامیدی کاربران و ترک وب سایت شما میشود.سرعت سایت در سئو مهم است.

اگر می‌خواهید تعامل را با کاربران افزایش دهید , تعیین سرعت بارگذاری صفحه شما اولین قدم مهم است . مشاوران و صاحبان کسب‌وکار , و همه کسانی که در این میان هستند , باید بدانند که سرعت تاثیر چقدر می‌تواند بر تجربه متوسط کاربر و استراتژی کلی بازاریابی آن‌ها داشته باشد .

زمان بارگذاری ضعیف می‌تواند بر نحوه پیدا کردن و تعامل افراد با وب سایت شما تاثیر بگذارد . زمانی که یک سایت برای بار کردن بیش از حد طول می‌کشد , یک فرصت بسیار خوب برای بازدیدکنندگان وجود دارد که بدون اقدام حرکت کنند . متناوبا , صفحات بارگیری سریع به معنای فرصت‌های بیشتری برای ارتباط با مخاطبین و افزایش تبدیلات است .

در این مقاله , ما در مورد سرعت سایت و تاثیر آن بر روی سئو , چگونگی تاثیر آن‌ها بر تعامل کاربر و کاری که می‌توانید برای ایجاد تغییرات مثبت در سرعت و عملکرد کلی خود انجام دهید , بحث خواهیم کرد. تا پایان , شما درک بهتری از این موضوع خواهید داشت و پایه‌ای را که باید برای ایجاد تغییرات مثبت در سایت خود ایجاد کنید , خواهید داشت .

سرعت سایت باعث افزایش تعامل میشود

سرعت سایت و تعامل با کاربران موتورهای جستجو باعث افزایش بازدید و جذب ترافیک بیشتر و ارتقای رتبه سئو وب سایت شما میشود.
همه چیز زمانی شروع می‌شود که فرد تصمیم می‌گیرد از سایت شما دیدن کند . این درخواست کاربر نامیده می‌شود . وقتی کسی بر روی یک صفحه کلیک می‌کند , سرور و مرورگر باید درخواست را پردازش کنند. سپس داده‌ها به مرورگر منتقل می‌شوند که به html , css , JS و سایر منابع نگاه می‌کند تا در نهایت سایت را برای کاربر ارائه دهد .
این فرآیند ممکن است طولانی و کشیده به نظر برسد , اما باید به سرعت اتفاق بیفتد . متوسط زمان بارگذاری در سراسر صنایع ۲.۵ ثانیه برای کامپیوترهای رومیزی و ۸.۶ ثانیه برای موبایل است .

ما نمی‌توانیم بدون صحبت کردن در مورد گوگل و نظر آن‌ها در مورد این موضوع در مورد زمان‌های بار بحث کنیم . واقعیت این است که گوگل به سرعت صفحه به عنوان یکی از بیش از ۲۰۰ معیار نگاه می‌کند که مشخص می‌کند یک سایت در صفحات نتایج موتور جستجو کجا قرار دارد .
در این مفهوم , تعامل گوگل و کاربر به هم متصل است . اگر سایت شما در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی شما ظاهر نشود , افراد کمتری صفحه شما را پیدا خواهند کرد که به معنای درگیری کم‌تر است .

عوامل تاثیرگذار بر سرعت سایت

•تغییر چیدمان تجمعی ( اجسام زرد ) - این میزان تغییر مکان شما در حین بارگیری است . این مهم است زیرا می‌تواند تاثیر زیادی بر UX داشته باشد . به زمانی فکر کنید که از یک وب سایت بازدید کردید و سعی کردید روی چیزی کلیک کنید , فقط برای یک دکمه برای وارد شدن و وادار کردن شما به صفحه‌ای که نمی‌خواهید بازدید کنید . این مثالی از یک جسم زرد ضعیف است .

•تعامل رنگ بعدی ( INP ) - INP اساسا ً این است که زمانی که کاربر با یک صفحه تعامل می‌کند , یک سایت چقدر پاسخگو است . اگر بازدیدکنندگان به سرعت بازخورد بصری روشن نداشته باشند که کلیک آن‌ها " از بین رفت " می‌تواند دلسرد شود و از آنجا برود . گوگل می‌گوید که برای نمره خوب INP , بازدیدکنندگان باید در ۲۰۰ ms یا کم‌تر پاسخی ببینند .

•بزرگ‌ترین رنگ Contentful ( LCP ) - در نهایت , LCP وجود دارد که اندازه‌گیری می‌کند چقدر طول می‌کشد تا محتوای معناداری روی سایت شما بارگذاری شود. این می‌تواند شامل محتوای روی صفحه مانند یک تصویر برجسته , یا متنی در یک صفحه متفاوت باشد. محتوای اصلی دقیق براساس نوع صفحه و دستگاه تغییر می‌کند . اما مطمئنا ً یک چیز است , گوگل این معیار را می‌گیرد , همچنین دو مورد دیگر را جدی می‌گیرد .

توصیه گوگل این است که صفحات وب را روی رومیزی و موبایل بگیرد تا در کم‌تر از ۳ ثانیه بار شود . اغلب وب سایت‌ها یا آن را قطع می‌کنند یا کاملا ً به معیارهای ایجاد شده توسط غول جستجو ضربه نمی‌زنند .
اگر سایت شما بیش از ۳ ثانیه طول می‌کشد تا بار کند , نگران نباشید . کاره‌ای زیادی برای کاهش بار و ایجاد تجربه بهتر کاربر می‌توانید انجام دهید .

مزایای سرعت سایت

قبل از اینکه این استراتژی‌ها را بررسی کنیم , بیایید نگاهی به چندین روش بیندازیم که زمان بار صفحه می‌تواند تاثیر مستقیمی بر تعامل کاربر , برای بهتر یا بدتر داشته باشد .

اگر سرعت سایت شما مناسب باشد کسی آنرا ترک نمیکند

شما می‌توانید جذاب‌ترین و منحصر به فرد ترین محتوا را در صنعت خود تولید کنید , اما اگر سایت شما برای بار کردن بیش از حد طول بکشد , افراد کمی آن را خواهند دید . این به این دلیل است که مردم معمولا ً اگر مجبور باشند ۱۰ ثانیه صبر کنند تا یک صفحه را ببینند , به دور خود t , حتی اگر چیزی باشد که می‌خواهند ببینند .
شاید خودتان این را تجربه کرده باشید . به زمانی فکر کنید که تصمیم گرفتید یک زبانه را ببندید زیرا بار کردن آن خیلی طول کشید , حتی اگر به محتوای وعده‌داده‌شده علاقه‌مند بودید .
اگر به نظر آشنا بیاید , تنها نیستید . 90% از مردم می‌گویند که وب سایت کند را به نفع یک وب سایت سریع‌تر ترک کرده‌اند .
بنابراین , اگر می‌خواهید مردم از کار سخت شما قدردانی کنند , آن را در شبکه خود به اشتراک بگذارید , و تعامل و backlinks را جذب کنید , برای رفتن با محتوای با کیفیت بالا به زمان بارگیری سریع نیاز دارید .

سرعت سایت باعث افزایش رتبه میشود

وقتی فکر می‌کنید که ۶۸ % از تمام تجربیات آنلاین با موتور جستجو شروع می‌شود و تمرکز لیزر گوگل بر روی نشانه‌های اصلی وب به عنوان یک فاکتور رتبه‌بندی سئو , نباید به عنوان یک شگفتی مطرح شود که زمان بارگیری تاثیر زیادی بر روی آن دارد .
ما اشاره کردیم که گوگل هنگام انتخاب نحوه رتبه‌بندی وب سایت‌ها بارها را به طور جدی بار می‌کند . آن‌ها همیشه به سایت‌هایی که به سرعت بار می‌کنند علاقه دارند , و روشی که می‌تواند ترافیک شما را تحت‌تاثیر قرار دهد مهم‌تر از آن است که فکر می‌کنید .

سرعت همچنین می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی بر سرعت بازتاب وب سایت شما داشته باشد . به طور ساده , " بازتاب " زمانی است که یک بازدید کننده سایت شما را بدون تعامل با صفحه یا هدایت به هر صفحه دیگری ترک می‌کند.
این دقیقا ً همان چیزی است که وقتی کاربر یک صفحه را کلیک می‌کند , صبر می‌کند تا بار کند , و بعد از آن به این دلیل که خیلی طول کشید , ترک می‌کند . آن‌ها نمی‌توانند ببینند که شما منتظر چه چیزی هستید و ممکن است تصمیم بگیرند که به خاطر یک تجربه ضعیف هرگز به سایت شما مراجعه نکنند .

 

 

جام ارژنگ

سلام شما از طریق واتساپ با جام ارژنگ تماس گرفته اید.لطفا پیامتان را بگذارید.

... تماس با واحد پشتیبانی
Close and go back to page

مجری تبلیغات