سئو گوگل مپ ^ تبلیغات گوگل مپ | تجارت گوگل مپ
گوگل مپ (google maps) مهمترین ابزار بازاریابی و تجارت دیجیتال است و در تبلیغات آنلاین نقش بسیار مهمی ایفا میکند.
گوگل مپ چگونه می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد.
5 روشی که گوگل برای کسب و کارها مفید است
گوگل مپ به افراد امکان می دهد به سرعت با کسب و کار شما تماس بگیرند.
در این صفحه از سایت جام ارژنگ در باره سئو گوگل مپ و اهمیت تبلیغات و بازاریابی از طریق گوگل مپ مطالب مهمی را برای خوالنندگان فراهم آورده ایم.
گوگل مپ چگونه می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد.
گوگل مپ در طول سالها از یک نقشه مجازی ساده به مکانی برای کاوش در کسبوکارهای محلی، برنامهریزی دقیق رفتوآمدتان و کشف مکانهای پیشنهادی جدید تبدیل شده است.
گوگل مپ مزایای بازاریابی متعددی را برای مشاغل ارائه می دهد. اما ابتدا، بیایید نگاهی بیندازیم که بهروزرسانیها و ویژگیهای اخیر گوگل مپ را به یک ابزار بازاریابی قدرتمند تبدیل کرده است.
در طول بهروزرسانی ۲۰۲۰ Google Map، Google یک برگه «کاوش» اضافه کرد که به کاربران امکان میدهد به راحتی مشاغل اطراف را جستجو کنند.
با پیمایش در لیست های کسب و کار، کاربران می توانند تمام گزینه های خود را مشاهده کرده و تصمیم بگیرند. نقشه کسب و کارها اطلاعات مربوط به شرکت را نشان می دهد، از جمله:
•رتبه بندی و بررسی.
•عکس و تصویر.
•به روز رسانی ها و پست ها.
•لینک به وب سایت آنها.
•دکمه تماس را کلیک کنید.
•برای مسیرها کلیک کنید.
•برگه کاوش به کاربران امکان می دهد مکان های محلی جدید را همه از یک پلتفرم پیدا کنند.
در سال 2021 به روز رسانی های بیشتری نیز آمد. Google Maps ویژگیهای کاوش و شخصیسازی گستردهای از جمله:
ویژگی Live View ارتقا یافته که «فروشگاهها و رستورانهای اطراف، میزان شلوغی آنها، بررسیهای اخیر و عکسها» را نشان میدهد.
تعیین توصیههایی بر اساس زمان روز، مانند پیشنهاد مکانهای صبحانه در نزدیکی صبح یا مکانهای شام در عصر.
اگر به شهر جدیدی سفر می کنید، نقشه گوگل جاذبه های گردشگری محبوب را نشان می دهد.
فهرست کسب و کار گوگل
فهرستهای کسبوکار گوگل مپ از نمایه کسبوکار گوگل شما، که قبلاً «گوگل برای کسبوکار من» بود، استخراج میشود. چگونه به Google Maps کمک کنید تا کسب و کار شما را به نمایش بگذارد، باید نمایه خود را ایجاد یا ادعا و بهینه کنید.
با تنظیم نمایه کسب و کار خود در گوگل و تکمیل اطلاعات درخواستی تا جایی که می توانید به طور کامل شروع کنید. اطلاعاتی که آنها درخواست خواهند کرد شامل موارد زیر است:
اطلاعات تماس و آدرس.
ساعت کار.
شرح کسب و کار.
عکس و تصویر.
پروفایل های اجتماعی.
به روز رسانی ها یا پست ها را به اشتراک بگذارید.
هنگامی که نمایه کسب و کار شما ایجاد شد، همان اطلاعات در کسب و کار Google Maps نمایش داده می شود. اگر زمانی نیاز به ویرایش آنچه در Google Maps نشان داده میشود، به سادگی نمایه کسبوکار خود را بهروزرسانی کنید، و Google Maps اطلاعات بهروزرسانیشده را دریافت میکند.
5 روشی که گوگل برای کسب و کارها مفید است
با اتکای بسیاری از مردم به گوگل مپ، این به یک ابزار بازاریابی قانع کننده برای مشاغل تبدیل شده است. این به کاربران کمک می کند هر چیزی و همه چیز را پیدا کنند. از جستوجوی رستورانهای اطراف، یافتن محل تعمیرگاه خودرو یا یافتن بهترین کوکتلها در شهر، گوگل مپ بهترین راه حل است.
- به افراد کمک می کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند.
- به افراد اجازه می دهد تا به سرعت با کسب و کار شما تماس بگیرند.
- افراد را تشویق می کند تا از وب سایت یا مکان شما بازدید کنند.
- کسب و کار شما را با تصاویر نمایش می دهد.
- از طریق بررسی اعتبار مشتری را ارائه می دهد.
گوگل مپ به افراد کمک می کند تا کسب و کار شما را پیدا کنند
همانطور که گفته شد، یکی از بزرگترین دارایی های گوگل مپ این است که به افراد اجازه می دهد تا به سرعت تجارت شما را پیدا کنند. قابلیتهای جستجوی محلی به گوگل مپ اجازه میدهد تا مشاغل مرتبط با جستجوی کاربر را پین و فهرست کند. کاربر می تواند به راحتی گزینه های خود را قبل از تصمیم گیری برای بازدید یا تماس با کسب و کار مشاهده کند. گوگل مپ هم به عنوان یک موتور جستجو برای یافتن مشاغل مورد جستجوی کاربران عمل می کند و هم به عنوان یک نقشه برای هدایت کاربران به آن مکان. این امر به ویژه مهم است زیرا تقریباً 1 / 3 جستجوهای تلفن همراه مربوط به مکان است، به این معنی که گوگل مپ یک محرک مهم برای ترافیک تلفن همراه است.
گوگل مپ به افراد امکان می دهد به سرعت با کسب و کار شما تماس بگیرند.
هنگامی که کاربران فهرست نقشه های گوگل شما را مشاهده می کنند، این پلتفرم فهرست جامعی از کسب و کار شما ارائه می دهد که شامل شماره تلفن شرکت شما می شود. و از آنجایی که اکثر جستجوهای گوگل مپ از طریق تلفن انجام می شود، آنها می توانند تنها با یک ضربه با کسب و کار شما تماس بگیرند. از آنجایی که مردم از گوگل مپ برای تصمیمگیری استفاده میکنند (مثلاً از کجا فست فود پیدا کنند یا یک فروشگاه لباس در نزدیکی پیدا کنند)، این پلتفرم به کاربران این امکان را میدهد که به راحتی با کسبوکار تماس بگیرند، سؤال بپرسند و سپس تصمیم بگیرند که از آن بازدید کنند یا نه. این کار را برای کاربران آسان می کند تا قدم بعدی را بردارند و کسب و کارها می توانند مستقیماً با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنند.