• سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان
  • تبلیغات گوگل

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

سئو نویسی

سئو نویسی

سئو نویسی یکی از مقولات مهم است که به ایجاد محتوای ناب اطلاق میشود در این صفحه از سایت جام ارژنگ اصول سئو نویسی را به بحث پرداخته ایم.

چگونه با سئو نویسی در صفحه اول گوگل باشیم

در ابتدا باید بدانیم سئو نویسی چیست و تکنیک ها و روش های آن بر چه اساس است.

سئو نویسی یکی از کلیدواژه های بسیار مهم و حساس برای رسیدن به صدرموتورهای جستجو میباشد.

برای اینکه بتوانیم به طور کامل به مقوله سئونویسی وارد شویم مقاله زیر میتواند راهگشا باشد.

با سئو نویسی در صفحه اول گوگل باشیم

سئو نوشتن چیست؟

سئو نویسی پیاده سازی کلمات کلیدی و عبارات کلیدی در محتوای وب است. کپی رایترها و بازاریابان از سئو برای افزایش دید ارگانیک سایت خود و رتبه بندی SERP استفاده می کنند. بهترین راه برای نوشتن برای سئو این است که کپی با کیفیت بالا را با عبارات جستجوی هدف جفت کنید.

نیازهای ضروری سئو نویسی 

سئو نویسی یعنی اینکه مطالبی بنویسید تا بر اطلاعات کاربران شما افزوده شود.

سئو نویسی دارای ارزش فراوانی در رساندن یک وب سایت به صفحه اول موتورهای جستجو دارد.

اگر می خواهید کسب و کار خود را برای موفقیت آنلاین راه اندازی کنید، باید به ایجاد محتوای سئو فکر کنید.

اصول سئو نویسی در گوگل را بیاموزیم

اول، گزینه های شما برای نوشتن مقاله سئوی با کیفیت بالا چیست؟

اولین گزینه این است که خودتان مقالات سئو بنویسید. بسیاری از صاحبان مشاغل این استراتژی را پیش‌فرض می‌کنند و فکر می‌کنند که نمی‌توانند یک نویسنده یا خدماتی را استخدام کنند. با این حال، ایجاد مقالات سئو با کیفیت بالا به تلاش زیادی نیاز دارد، به خصوص اگر خیلی باتجربه نباشید. بیشتر اوقات، نتایج کمتر از حد ایده آل هستند و نیاز به سرمایه گذاری زمانی زیادی دارند. از طرف دیگر، ممکن است شخصی را داشته باشید که قبلاً در تیم شما حضور دارد و نوشتن شما را انجام می دهد. این اغلب نتایج مشابهی دارد: کاری که زمان زیادی صرف می کند و به اهداف شما نمی رسد.

از سرویس مقاله نویسی سئو با کیفیت بالا استفاده کنید

برای اکثر مشاغل، بهترین گزینه استخدام یک سرویس محتوای SEO با کیفیت بالا است. آنها ممکن است شامل سرمایه گذاری کمی بزرگتر (در نگاه اول) نسبت به ارائه دهندگان با کیفیت پایین تر باشند. با این حال، نتایج بیش از هزینه برای خود.

احتمالاً زمان و تلاش زیادی را صرف فکر کردن و برنامه ریزی بازاریابی برای کسب و کار خود می کنید. بنابراین، شما بدون شک می دانید که هدف گذاری کمپین ها برای مخاطبان چقدر مهم است. اگر می‌خواهید مشتریان سازمانی را جذب کنید، مقاله‌ای که توجه مخاطبان عمومی مصرف‌کننده را به خود جلب کند، کمک چندانی نمی‌کند.

خدمات مقاله نویسی سئو با کیفیت بالا می داند که چگونه مقالات سئو را برای مخاطبان مورد نظر هدف قرار دهد. این شامل نوشتن در مورد موضوعاتی است که برای آن مخاطب جالب است و استفاده از زبان مناسب. همچنین شامل انتخاب کلمات کلیدی است که احتمالاً در جستجوهای مخاطب ظاهر می شوند.

بهتر از آن، بهترین خدمات وبلاگ نویسی می تواند محتوا را برای چندین مخاطب ایجاد کند. برای مثال، ممکن است محصولاتی را برای کاربران مبتدی و پیشرفته بفروشید. برخی از محتواها باید برای افرادی که تازه شروع به کار کرده اند هدف قرار گیرد، اما سایر محتواها باید عمیق تر و پیچیده تر باشند.

اگر بازاریاب یا صاحب کسب و کار هستید، احتمالاً به شما گفته شده است که باید بیش از یک یا دو بار از SEO ( بهینه سازی موتور جستجو ) استفاده کنید.

به این دلیل که امروزه، این بخش اساسی از هر استراتژی بازاریابی موفق است.

اما اگر با این تاکتیک آشنایی ندارید، ممکن است متقاعد نشوید که ارزش وقت یا پول شما را دارد.

اصطلاحات کلیدی SEO ، تعریف شده است

  • کلید واژه های بلند: رشته ای از کلمات کلیدی یا عبارات ، اغلب 3-6 کلمه. اصطلاحات بلند دم خاص تر هستند و نسبت به اصطلاحات عمومی و سطح بالا کمتر مورد پرسش قرار می گیرند. به "کفش بسکتبال" در مقابل "کفش بسکتبال 2019 برای فروش کلرادو" فکر کنید.
  • SERP ها: صفحات نتایج موتورهای جستجو. به عبارت دیگر ، صفحه Google که شامل همه نتایج کاربر است می تواند پس از پرس و جو روی آن کلیک کند.
  • موقعیت SERP: رتبه بندی دقیق در Google. به عنوان مثال ، موقعیت 12 به صفحه 2 Google اشاره می کند ، زیرا فقط 10 لیست معمولاً در صفحه 1 ظاهر می شوند.
  • Anchor Text: کلمات یا عباراتی که دارای پیوند هستند و ترافیک را به سایر صفحات وب هدایت می کند.
  • توضیح متا: خلاصه ای کوتاه از یک صفحه وب که در SERP ها ظاهر می شود - اغلب 160 کاراکتر - که می تواند جستجوگران را مجبور به کلیک بر روی نتیجه کند.
  • برچسب عنوان: عنوان یک صفحه وب است که در SERP های Google و به عنوان متن در برگه های مرورگر ظاهر می شود.
  • جستجوهای جستجو: کلماتی که کاربران در موتورهای جستجو تایپ می کنند یا می گویند.
  • حجم جستجو: تعداد دفعات پرس و جو در یک ماه در هر ماه.
  • نرخ کلیک : درصد کلیک برای نتیجه SERP نسبت به تعداد دفعاتی که جستجوگران آن نتیجه را مشاهده کرده اند.
  • نرخ تبدیل: درصد افرادی که یک اقدام دلخواه را انجام می دهند (کلیک ، خرید و غیره) تقسیم بر تعداد کل افرادی که از آن صفحه بازدید کرده اند.
  • ترافیک ارگانیک: تعداد کاربرانی که سایت شما را از طریق یک موتور جستجو با اختیار خود و نه از طریق تبلیغات پولی یا سایر سایت ها پیدا کرده اند.
  • داده های ساختار یافته (طرحواره): چگونه عناصر SEO مانند فراداده ، کلمات کلیدی و HTML در صفحه قالب بندی می شوند. داده هایی که ساختار یافته اند ، خزیدن و فهرست بندی صفحات را برای موتورهای جستجو آسان می کنند.
  • عوامل رتبه بندی: اجزای کلی که الگوریتم های موتور جستجو هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه کدام صفحات باید بالاتر از سایرین قرار گیرند ، در نظر می گیرند.
  • Backlink: پیوندی است که ترافیک را به داخل یا خارج هدایت می کند.
  • اعتبار صفحه و دامنه: نمره ای که میزان معتبر بودن یک صفحه یا سایت را در مقیاس 1 تا 100 اندازه گیری می کند.
  • نمایش صفحات: تعداد دفعات مشاهده یک صفحه.
  • مشاهده صفحات در هر جلسه: تعداد صفحات مشاهده شده در هر جلسه توسط هر کاربر ، قبل از خروج کامل از سایت.
  • دشواری کلمات کلیدی ارگانیک: معیاری برای رتبه بندی یک کلمه کلیدی مشخص در جستجوی ارگانیک ، در مقیاس 1 تا 100 ، چقدر آسان یا دشوار خواهد بود.

با اهداف خود شروع کنید

اساس هر استراتژی محتوای SEO این است که بدانید به چه چیزی امیدوارید به آن برسید. قبل از شروع ، اهداف قابل اندازه گیری را تعیین کنید ، به طوری که نویسندگان نسخه ، مدیران بازاریابی و سایر ذینفعان همه در جهت KPI های یکسان کار می کنند.

در اینجا معیارهای متداول برای اندازه گیری وجود دارد:

  • نرخ کلیک
  • نرخ تبدیل.
  • ترافیک ارگانیک
  • بک لینک.
  • موقعیت SERP
  • زمان اقامت
  • قدرت صفحه و دامنه
  • کلمه کلیدی ارگانیک فرصت/مشکل.
  • نمایش صفحات در هر جلسه.

کپی رایترها باید داده هایی را که برای موفقیت نیاز دارند در اختیار آنها قرار دهد ، به طوری که هر صفحه جدیدی که ایجاد می شود به یک هدف اصلی تجاری مرتبط می شود.

ارائه SERP خود را بشناسید

تعداد زیادی روش وجود دارد که موتورهای جستجو صفحات وب شما را در اختیار عموم قرار می دهند ، که به عنوان قطعات برجسته شناخته می شوند. این بدان معناست که هر قطعه از محتوا به یک شکل به جستجوگران ارائه نمی شود.

به عوامل رتبه بندی فکر کنید

مطابق با اهداف تجاری شرکت شما ، ترجیحات Google را نیز باید در نظر داشته باشید. الگوریتم اصلی موتور جستجو ، RankBrain ، به پردازش صفحات وب و تعیین مکان آنها در SERP ها کمک می کند.

بنابراین نوشتن محتوا فقط خوانندگان شما را خوشحال نمی کند. این در مورد خوشحال کردن گوگل نیز هست. به همین دلیل مهم است که عوامل رتبه بندی خاصی را که گوگل به آنها توجه می کند ، بدانیم. بیش از 200 مورد وجود دارد ، اما 10 مورد از آنها برجسته تر عبارتند از:

  1. کیفیت محتوا: آیا نوشته شما دقیق ، مرتبط و کاربرپسند است؟
  2. پیوندهای پشتیبان: آیا سایت های دیگر به مطالب شما پیوند می دهند؟
  3. HTTPS: آیا سایت شما امن است؟
  4. تجربه کاربر: آیا محتوای شما از نظر بصری و اطلاعاتی ارزشمند است + تعامل با آن آسان است؟
  5. موبایل اول: آیا سایت شما برای صفحه نمایش موبایل بهینه شده است؟
  6. سرعت صفحه: آیا صفحه شما در 2 ثانیه یا کمتر بارگیری می شود؟
  7. ترافیک مستقیم: آیا کاربران مستقیماً به سایت شما می آیند یا باید ابتدا شما را در گوگل جستجو کنند؟
  8. عمق محتوا: آیا محتوای شما جامع تر از صفحات مشابه در وب است؟
  9. علائم رفتاری: آیا افراد مطالب شما را به اشتراک می گذارند ، نظر می دهند و ذکر می کنند؟
  10. طرحواره: آیا محتوای شما به راحتی توسط موتورهای جستجو قابل درک است؟

نکات برتر در زمینه کپی سئو

  1. شما خواننده شما نیستید. برای خود ننویسید ، برای مخاطبان هدف خود بنویسید.
  2. از زبان و صدای مخاطبان خود تقلید کنید ، چه این مکالمه رسمی سوم شخص باشد یا مکالمه دوم شخص.
  3. شامل کلمات کلیدی که بیشترین تأثیر را بر آن خواهند داشت: فراداده ، برچسب های سرصفحه ، عنوان صفحه و لنگرکست.
  4. از پاراگراف های کوتاه فقط چند جمله استفاده کنید.
  5. از نظر راهبردی فضای سفید را ترک کنید تا خوانندگان بتوانند محتوا را در یک نگاه اسکن کنند.
  6. پیوند خارجی فقط به سایتهای معتبر و معتبر با امتیازات بالا Domain Authority پیوند دهید.
  7. پیوند داخلی فقط در موارد مناسب - نه به هر پست وبلاگ مربوطه یا CTA احتمالی.
  8. تا آنجا که ممکن است اطلاعات بیشتری برای حمایت از ادعاهای خود وارد کنید.
  9. تصاویر مربوطه را جاسازی کنید تا تصاویر بصری مکمل روایت شما باشند.
  10. عبارتهای جستجو را به عنوان عنوان مقاله در نظر بگیرید.
  11. تا زمانی که طول می کشد تا موضوع به طور جامع پوشش داده شود بنویسید (به این معنی که تعداد کلمات دلخواه را هدف قرار ندهید).
  12. با در نظر گرفتن قطعات برجسته ، بنویسید.

بهینه سازی چاپ خوب: برچسب های عنوان ، توضیحات متا و متن متنی

نوشتن SEO بخشی از نثر است ، بخشی از فرایند است. گام های مشخصی وجود دارد که نویسندگان باید برای اطمینان از اینکه آنها به طور جامع در مورد هر یک از مطالب ، چه در داخل و چه در خارج از صفحه فکر می کنند ، اقدام کنند.

یکی از مهمترین عناصر کپی نویسی سئو ، ایجاد ابرداده است.

فراداده یک نشانه برای موتورهای جستجو است: این به شما کمک می کند تا داستان محتوای خود را در مورد چه چیزی توضیح دهید و چگونه باید در SERP ها ارائه شود.

بهینه سازی برچسب های عنوان ، توضیحات متا و متن جایگزین تصویر ممکن است در کل فقط 75 کلمه را شامل شود ، اما این 75 کلمه بسیار مهمتر از بقیه نسخه ای است که در صفحه ظاهر می شود.

چرا نوشتن سئو مهم است؟

بر هیچ کس پوشیده نیست که برای رتبه بندی در گوگل ، محتوای عالی کلید است.

گفته شد: فقط پمپاژ محتوای با کیفیت بالا کافی نیست.

برای رتبه بندی محتوای شما ، به بهینه سازی مناسب موتورهای جستجو نیز نیاز دارد.

به عبارت دیگر بیان کنید:

محتوای شگفت انگیز + سئوی قوی روی صفحه = نوشتن سئو.

 
محتوای شگفت انگیز + SEO در صفحه = نوشتن SEO

بهترین شیوه ها

تهیه لیستی از موضوعات محتوا

ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما روند نوشتن SEO قبل از نوشتن یک کلمه شروع می شود.

دلیل آن این است که برای موفقیت در سئو و بازاریابی محتوا ، باید محتواهایی بنویسید که مخاطبان مورد نظر به آن اهمیت می دهند .

وقتی این کار را انجام می دهید ، کل فرایند 10 برابر ساده تر می شود.

در اینجا دو روش برای یافتن موضوعات برای محتوای متمرکز بر SEO وجود دارد.

ابتدا از ابزار پرسش و پاسخ استفاده کنید.

یافتن س questionsالاتی که مشتری هدف شما به صورت آنلاین می پرسد کلید است.

چرا؟

زیرا می توانید با مطالب خود به آن سوالات پاسخ دهید.

سئو نوشتن چیست؟

سئو نویسی نوعی نوشتن است که به وب سایت ها برای موتورهای جستجوی اصلی بیشتر مشهود می شود. وقتی شخصی آن موضوع را جستجو می کند ، یک وب سایت بسیار قابل مشاهده با محتوای خوب در چند صفحه اول نتایج ظاهر می شود.

چرا نوشتن مطالب SEO مهم است؟

استفاده از گوگل برای یافتن نکات نگارش محتوای SEO خوب

هرچه یک وب سایت در گوگل یا بینگ رتبه بالاتری داشته باشد ، افراد بیشتری از سایت آنها بازدید خواهند کرد. بازدیدکنندگان بیشتر به معنای فروش بیشتر یا فقط خوانندگان یا طرفداران بیشتر است. مشاغل نگارش محتوای SEO به طور فزاینده ای تقاضا دارند ، بنابراین درک اینکه این کار دقیقاً به چه معناست به این معنی است که شما دارایی ارزشمندی برای هر شرکتی خواهید بود که شما را استخدام می کند.

SEO Copywriter چیست؟

کپی رایتر سئو کسی است که می تواند مجموعه ای از کلمات کلیدی را بررسی کند ، بفهمد که کسی که در جستجوی آن عبارات است می خواهد چه چیزی را بداند و آن را واضح و مختصر بنویسد. یک نویسنده سئو خوب همچنین باید بتواند از کلمات کلیدی به طور م useثر استفاده کند تا به خواننده کمک کند مطالب خود را در موتورهای جستجو پیدا کند.

نویسنده محتوا چه مهارت هایی باید داشته باشد؟

برای اینکه یک نویسنده SEO خوب باشید ، باید بتوانید:

  • مطالبی بنویسید که از لحاظ دستوری ، واضح و مختصر باشد
  • بر آنچه خواننده می خواهد بداند تمرکز کنید
  • از کلمات کلیدی SEO به شیوه ای طبیعی استفاده کنید
  • موضوعات تحقیقاتی که برای یافتن اطلاعات قابل اعتماد با آنها آشنا نیستید
  • با استفاده از لحن مناسب برای درگیر کردن خواننده بنویسید
  • زمان خود را برای رعایت مهلت ها به خوبی مدیریت کنید

چگونه مقالات SEO را می نویسید؟

ترفند نحوه نوشتن مقالات SEO این است که مانند هر مقاله دیگری با نوشتن خوب شروع کنید. این نکات کلیدی را در نظر داشته باشید:

  1. از عبارات کلیدی برای راهنمایی آنچه می نویسید استفاده کنید: کسی که این عبارات را جستجو می کند می خواهد چه چیزی را بداند؟
  2. محتوای جذاب بنویسید که از لحاظ دستوری ، منظم و قابل درک باشد.
  3. از عناوین برای اسکن پذیری بیشتر متن استفاده کنید.
  4. مطمئن شوید که کلمات کلیدی در زمینه طبیعی به نظر برسند.
  5. همیشه تصحیح شود.

کلمات کلیدی چیست؟

کلمات کلیدی عبارتهایی هستند که افراد هنگام جستجوی اطلاعات در اینترنت تایپ می کنند.

مثال کلمه کلیدی چیست؟

کلمات کلیدی می توانند اشکال مختلفی داشته باشند. به عنوان مثال ، اگر خواننده ای بخواهد در مورد خوکچه هندی بیاموزد ، ممکن است از "خوکچه هندی" به عنوان کلمه کلیدی خود استفاده کند. اگر آنها به دنبال خرید گل برای یکی از دوستان خود در هوستون هستند ، ممکن است "گل فروشی در هوستون" باشد.

کلمه کلیدیبا توجه به نحوه خواندن صفحات توسط موتورهای جستجو ، نویسندگان SEO باید از عبارات کلیدی دقیقاً همانطور که در دستورالعمل مقاله نشان داده شده استفاده کنند. اگر دستورالعمل ها عبارت "خوکچه هندی" را م effectiveثرتر می دانند ، باید این عبارت را به طور کلی درج کنید.

برای ویرایش ، دستورالعمل مشاغل نوشتاری آنلاین معمولاً از نویسندگان ما می خواهد که از کلمات کلیدی با پرانتز استفاده کنند. مثلا:

انواع مختلفی از حیوانات خانگی وجود دارد. (خوکچه هندی) از جمله پرطرفدارترین آنهاست زیرا مراقبت از آنها آسان است و می تواند یک حیوان خانگی عالی برای کودکان کوچکتر باشد.

اگر یک عبارت کلیدی طبیعی به نظر نمی رسد چطور؟

گاهی اوقات ، مقاله ای دریافت خواهید کرد که کلمه کلیدی را بر خلاف آنچه در گفتار روزمره استفاده می کنید فرا می خواند. این به این دلیل است که مردم تمایل دارند هر چیزی را که در ابتدا به ذهنشان می رسد در گوگل تایپ کنند ، اغلب در ساده ترین شکل آن. به عنوان مثال ، کسی که به دنبال وکیل طلاق در اسپرینگفیلد است به سادگی "وکلای طلاق اسپرینگفیلد" را تایپ می کند.

از آنجا که مقالات باید طبیعی و جذاب به نظر برسند ، این می تواند نوشتن برای SEO را به چالش بکشد.

با این حال ، یک جنبه مثبت نیز وجود دارد ، زیرا چندین روش مختلف برای مدیریت یک عبارت کلیدی گیج کننده مانند این وجود دارد. اولین راه این است که این عبارت را با علائم نگارشی تفکیک کنید ، زیرا مشخص شده است که موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل به استثناهای نادر بیشتر علائم نگارشی را در نظر نمی گیرند. بنابراین چند راه کاملا قابل قبول برای حل این مشکل به شرح زیر است:

اگر مقایسه می کنید (وکلای طلاق ، اسپرینگفیلد) گزینه های زیادی دارد.

در موسسه حقوقی ما ، شما تنها معتبرترین و دلسوزترین (وکلای طلاق. اسپرینگفیلد) را پیدا کرده اید که بیش از 40 سال به ما اعتماد داشته اند.

این روش اول کلاسیک ترین روش برای مدیریت کلمات کلیدی است و وقتی نویسندگان وقتی از آنها می پرسند "نوشتن سئو چیست؟" به چه چیزی فکر می کنند. اما یک روش جدیدتر برای مدیریت کلمات کلیدی عجیب مانند اینها وجود دارد. کلمات و عبارات کوتاهی وجود دارد که اغلب توسط موتورهای جستجو نادیده گرفته می شوند. حروف اضافه و مقالات (به عنوان مثال ، کلماتی مانند "of" ، "a" ، "in" و "on") اغلب به طور کامل نادیده گرفته می شوند. این می تواند یک کلمه کلیدی بد را به واژه ای طبیعی تر تبدیل کند:

تجربه و تخصص او را به یکی از بهترین ها (وکلای طلاق در اسپرینگفیلد) تبدیل کرده است.

این کلمات کلیدی اغلب "کلمات متوقف" نامیده می شوند. نویسنده نباید از آنها در برچسب های عنوان بیش از حد استفاده کند ، زیرا در عنوان بسیار کوتاه شما املاک و مستغلات بسیار زیادی را اشغال می کنند ، اما در محتوای صفحه ، این بسیار خوب است.

صرف نظر از روشی که استفاده می کنید ، کلمات کلیدی شما همیشه باید به طور طبیعی در متن مقاله متناسب باشند. کلمات کلیدی غیر طبیعی با گرامر ضعیف برای موتورهای جستجوی تکامل یافته در طول زمان بسیار قابل تشخیص خواهند بود.

چند کلمه کلیدی باید استفاده کنم؟

به زبان ساده: بسیار ، اما نه زیاد! تا جایی که می توانید از کلمات کلیدی استفاده کنید در حالی که هنوز طبیعی به نظر می رسید. در حالی که می خواهید کلمات کلیدی شما در محتوای شما ظاهر شوند ، نمی خواهید آنها را به صورت ناخوشایند و بیش از حد درج کنید. این حالت "بیش از حد بهینه سازی" نامیده می شود و در واقع می تواند به رتبه وب سایت آسیب برساند. یک قاعده کلی می تواند این باشد که در قطعه ای که حدود 300-400 کلمه است ، باید 5-7 عبارت کلیدی را هدف بگیرید و هرگز بیش از ده بار کلمات کلیدی را معرفی نکنید.

نکات مقاله نویسی سئو

نکاتی درباره نگارش مقاله SEO که باید به خاطر بسپارید

  • برای مخاطبان بنویسید: لحن شما ممکن است با توجه به تکلیف مقاله متفاوت باشد اما همیشه باید آموزنده ، جذاب و با توجه به نیازهای خواننده باشد.
  • از کلمات کلیدی به طور طبیعی استفاده کنید: هنگام خواندن مقاله خود ، افراد عادی نباید از این که کلمات کلیدی در آن دخیل هستند ، مطلع باشند.
  • بگذارید کلمات کلیدی به شما کمک کنند تا طرح کلی خود را ایجاد کنید: آیا هر یک از کلمات کلیدی به عنوان عنوان اصلی یا در جمله های ابتدایی معنی دار هستند؟ اینها ممکن است برخی از طبیعی ترین و آسان ترین مکان ها برای قرار دادن عبارات کلیدی شما باشند.
  • از چک لیست استفاده کنید: ممکن است برای شما مفید باشد که کلمات کلیدی را در یک فایل جداگانه کپی و جایگذاری کنید ، جایی که می توانید آنها را در حین علامت گذاری و یادداشت برداری نشان دهید که چند بار از آنها استفاده کرده اید.
  • مقاله خود را با صدای بلند بخوانید : اگر قبل از ارسال مقاله خود را با صدای بلند بخوانید ، ممکن است مکان هایی را پیدا کنید که زبان آنها کاملاً مناسب نیست.

ت حقوق برای نوشتن محتوای سئو ساده است:

  1. مطمئن شوید که در نوشتن اصول اولیه تسلط کافی دارید. مدرک دانشگاهی یا گواهینامه لازم نیست ، اگرچه می تواند مفید باشد.
  2. اصول SEO را یاد بگیرید مانند نحوه استفاده از عبارات کلیدی به طور طبیعی در یک قطعه از متن.
  3. برای مشاغل نویسندگی آنلاین درخواست کار کنید یا راهی برای مهارت های خود پیدا کنید. اعضای تیم نویسندگی مستقل ما از ساعت های انعطاف پذیر و توانایی انتخاب پروژه هایی که می خواهند به اتمام برسانند ، لذت می برند.

 

بر هیچ کس پوشیده نیست که SEO و محتوا دست به دست هم داده اند.

به هر حال ، بدون SEO ممکن است محتوای شما در جایی در صفحه 50 نتایج جستجو گم شود. و همه می دانیم که ترافیک در آن صفحات کمتر از حد رضایت بخش است. به همین ترتیب ، رتبه بندی صفحه اول شما تنها در صورتی می تواند بسیار مفید باشد که پس از کلیک محتوای شما مبهم باشد. به همین دلیل رابطه خوب بین SEO و محتوای عالی ضروری است! در اینجا 10 نکته در مورد چگونگی نوشتن محتوای SEO وجود دارد تا بتوانید محتوای خود را جلوتر ببرید و همزمان تلاش های SEO خود را افزایش دهید.

نکات نگارش SEO برای پیشرفت بیشتر مطالب شما

1. ابتدا برای مخاطبان خود بنویسید

این نکته در نوشتن سئو به دلایلی شماره یک است. به نظر می رسد به اندازه کافی آسان است ، اما بسیاری از شرکت ها به دلایل اشتباه محتوا تولید می کنند. مطالبی بنویسید که مورد علاقه بازار هدف شما باشد یا به سوالات آنها پاسخ دهد. لازم نیست همه پست ها در مورد محصول یا خدمات شما باشد ، اما همه آنها  باید به صنعت مربوط باشند. با نوشتن محتوای مناسب SEO و جالب و آموزنده ، خود و شرکت خود را به عنوان یک متخصص در صنعت خود تأیید کنید و این کار را بهتر از رقابت خود انجام دهید.

2. همه را زیر یک سقف نگه دارید

با حفظ محتوای اصلی خود تحت نام دامنه خود ، اعتبار و بازدید وب سایت خود را دریافت کنید. این بدان معناست که اگر یک وبلاگ دارید از میزبانی با WordPress یا Blogger انصراف دهید و وبلاگ را در زیر پوشه ای در دامنه خود (به عنوان مثال: www.example.com/blog) میزبانی کنید. هر زمان که فرصتی برای نمایش سایر اشکال محتوای اصلی مانند ویدئو ، اینفوگرافیک یا کاغذ سفید وجود دارد ، مطمئن شوید که آنها را در وب سایت خود نیز قرار داده و از آنجا به اشتراک بگذارید.

3. تیترهایی بزنید که یک مشت خوب باشد

شما مقدار بسیار کوتاهی از متن را برای ایجاد تأثیر بسیار بزرگ در اختیار دارید. بنابراین قدرت یک عنوان موثر در سئو را دست کم نگیرید! سرفصل هایی بنویسید که واضح ، جالب و از کلمات کلیدی غنی استفاده کنید. علاوه بر یک تیتر فوق العاده ، همچنین مطمئن شوید که توضیحات متای شما جالب هستند و موضوع مقاله خود را بیشتر توضیح دهید. به خاطر داشته باشید که عنوان و توضیحات متای شما چیزی است که در نتایج جستجو نشان داده می شود ، بنابراین آنها را حساب کنید!

4- از عبارات غنی از کلمات کلیدی استفاده کنید

از عبارات مرتبط و غنی از کلمات کلیدی در عناوین خود و همچنین در کل محتوای خود استفاده کنید تا هم خوانندگان و هم موتورهای جستجو بدانند پست شما در مورد چیست. اما مراقب باشید ، تعداد زیادی از کلمات کلیدی نه تنها خوانندگان شما را خاموش می کنند ، بلکه می توانند موتورهای جستجو را برای پر کردن کلمات کلیدی مجازات کنند. از کلمات کلیدی متفکرانه و کم استفاده کنید و به احساس طبیعی تری پایبند باشید. علاوه بر استفاده از کلمات کلیدی در قسمت اصلی پست خود ، از برچسب های وبلاگ با برچسب زدن چند کلمه کلیدی مرتبط برای هر پست استفاده کنید. اکثر وبلاگ های عمومی دارای قابلیت های برچسب گذاری هستند که قبلاً در آنها ساخته شده است.

5. پست های خود را ساختاربندی کنید

محتویات پست شما ممکن است عالی باشد اما به راحتی در قالب غیر سازماندهی شده و ناکارآمد از بین می رود. تجزیه مطالب به پاراگراف های کوچکتر با سرفصل ها ، خواندن آن را آسان می کند و خوانندگان شما را درگیر خود می کند. برای موتورهای جستجو ، سازماندهی پشت سر هم مهم است. استفاده از سلسله مراتب برچسب مناسب هنگام برچسب زدن عناوین (H1 برای عناوین ، H2 برای زیرنویس ها) برای حفظ یک مقاله با ساختار خوب مهم است.

6. ترکیب تصاویر

پست های خود را با تصاویر پاپ کنید! مردم بصری هستند. افزودن یک تصویر به همراه پست وبلاگ شما می تواند تأثیر زیادی داشته باشد. حساب Pinterest دارید؟ علاوه بر تبلیغ وبلاگ های خود در سایر کانال های رسانه های اجتماعی ، پست های دارای تصویر نیز می توانند سنجاق شوند و راهی دیگر برای ترافیک وب سایت شما اضافه کنند.

7. محتوا را با رسانه های اجتماعی تقویت کنید

رسانه های اجتماعی یک ابزار قدرتمند است که می تواند به افزایش دسترسی به محتوای شما و ارتقای اشتراک گذاری کمک کند. هر مقاله جدیدی را در سایت های رسانه های اجتماعی و در انجمن ها با استفاده از توصیفات جذاب و دعوت به اقدام ارسال کنید. از آنجا که قدرت رسانه های اجتماعی در اشتراک گذاری نهفته است ، داشتن دکمه های اشتراک گذاری در هر یک از پست های وبلاگ نیز مهم است. اگر می خواهید کنترل بیشتری روی نحوه ظاهر شدن پیوندها هنگام اشتراک گذاری داشته باشید ، پیاده سازی کارت های Twitter برای Twitter یا Open Graph برای Facebook (فنی) می تواند پیوندهای مشترک شما را تقویت کرده و به نرخ کلیک شما کمک کند.

8. پیاده سازی Google Authorship

Google Authorship راهی سریع و آسان برای پیوند محتوا با نویسنده خاصی است ، تنها چیزی که نیاز دارید یک حساب Google+ است. در نتیجه ، مقالات شما به عنوان قطعات غنی در نتایج جستجو با عکس نویسنده به همراه عنوان مقاله ظاهر می شوند. Google Authorship برای تبلیغات شخصی عالی است ، اما همچنین می تواند نرخ کلیک روی مقالات شما را افزایش دهد. اگر نویسنده هستید ، نحوه تنظیم Authorship  برای وب سایت خود را بیاموزید  .

9. ایجاد پیوند طبیعی را ارتقا دهید

پیوندسازی  از زمان خرید لینک و مزرعه پیوند راه زیادی را طی کرده است ، اما پیوندها هنوز یک عامل رتبه بندی مهم برای SEO هستند. پیوند دادن به مقالات یا وب سایت خود در پست شما ، پیوند به وب سایت شما را تضمین می کند اگر مقاله شما توسط سایتی دیگر انتخاب شده است. اگر با انواع دیگر محتوا مانند اینفوگرافیک و ویدئو خلاقیت به خرج دهید ، افزودن کد جاسازی در سایت شما به ارتقای اشتراک گذاری محتوا کمک می کند و همچنین پیوندی را به منبع اصلی اضافه می کند. ایجاد محتوای عالی به افزایش قابلیت اشتراک گذاری و احتمال پیوند وب سایت های دیگر به آن کمک می کند ، بنابراین کیفیت را هدف بگیرید!

10. بر فعالیت خود نظارت کنید

با نظارت بر تلاش های خود ، بر روی محتوای دوستانه SEO خود باشید. Google Analytics یک راه آسان و رایگان برای ردیابی نمایش صفحات شما و متوسط ​​زمان صرف شده در یک صفحه است. مواردی مانند نرخ بازگشت و زمان حضور خود در سایت را بررسی کنید تا ایده ای از نحوه تعامل کاربران با وب سایت شما پس از مشاهده محتوای شما دریافت کنید. اگر مشاهده کردید که علاوه بر مدت زمان متوسط ​​کمی که در صفحه صرف می کنید ، افت زیادی دارید ، این نشان می دهد که محتوای شما با آنچه که آنها به دنبال آن بودند مرتبط نبوده یا بدتر از آن جالب نبوده است. همچنین ، به تعداد تعاملات اجتماعی (اشتراک گذاری ، لایک و غیره) نگاهی بیندازید تا از ویروسی بودن پست خود ایده بگیرید. فقط نگاه کردن به این معیارهای ساده می تواند به شما این ایده را بدهد که قطعات محتوا با استقبال خوبی روبرو شده اند و مورد پسند قرار گرفته اند تا بتوانید آن نوع محتوا را در طول مسیر تکرار کنید.

حتی اگر اولین چیز را در مورد SEO نویسی نمی دانید ، احتمالاً صدای آن را شنیده اید.

SEO یک راه عالی (و رایگان!) برای جلب بازدیدکنندگان وب سایت یا وبلاگ شما است. همچنین داشتن یک نویسنده مستقل برای سایر مشتریان یک مهارت عالی است ، زیرا می تواند به شما در ارائه تخصص اضافی به معنی دلار اضافی در جیب شما کمک کند.

اما از بیرون به داخل ، همه چیز می تواند کاملا ترسناک به نظر برسد.

نگران نباشید-این راهنما همه چیز را برای شما به آسانی قابل درک می کند.

بنابراین نوشتن سئو چیست و چرا زمان سوار شدن فرا رسیده است؟ و چگونه می توانید یک پست SEO نیز بنویسید؟ من با اصول اولیه شروع می کنم.

SEO Writing چیست؟

سئو مخفف بهینه سازی موتورهای جستجو است. سئو نویسی شیوه ایجاد محتوا است که در گوگل رتبه بندی می شود. (البته ، موتورهای جستجوی دیگری نیز وجود دارد ، اما گوگل بزرگترین بازیگر این روزها است.)

در اینجا ساده ترین راه برای فکر کردن در این مورد آمده است: یک عبارت یا عبارت را برای یک ثانیه به گوگل اختصاص دهید. بیایید با "نحوه نوشتن کتاب الکترونیکی" صحبت کنیم. چند نتیجه اولیه که ظاهر می شود احتمالاً تبلیغات پولی است. از آن ها بگذرید ، وب سایت های مختلفی را که موضوع را پوشش می دهند ، خواهید دید. (حتی ممکن است The Write Life را مشاهده کنید!)

سایتهایی که مشاهده می کنید در نوشتن سئو تسلط دارند. آنها به صفحه اول گوگل راه یافته اند. هدف شما همین است.

بنابراین چرا صفحه یکی از Google چنین نقطه آرزویی است؟ وقتی محتوای شما از رتبه بالایی برخوردار است ، ترافیک بیشتری دریافت می کند.

خوانندگانی که از محتوای شما دیدن می کنند نیز با نیت بالا وارد می شوند. آنها به تازگی موضوع خاص مقاله شما را جستجو کرده اند ، بنابراین شانس بیشتری برای تأثیرگذاری روی آنها دارید - خواه بخواهید روی پیوند خاصی کلیک کنند ، کتاب الکترونیکی بارگیری کنند یا در خبرنامه یا دوره آنلاین مشترک شوند.

مینی فرهنگ لغت SEO: اصطلاحاتی که باید بدانید

آیا می خواهید به کل این سئو اهمیت دهید؟

من آن را قند نمی زنم: دنیای سئو تقریباً فنی است و کلمه ای از اصطلاحات و کلمات اختصاری وجود دارد. من حدود چهار سال است که سئو نویسی انجام می دهم ، و فکر می کنم این سه اصطلاح مهم هستند که هنگام شروع باید در جیب پشت خود داشته باشید (نیازی نیست که خود را تحت فشار قرار دهید).

کلمه کلیدی

کلمه کلیدی کلمه یا عبارتی است که سعی می کنید برای آن رتبه بندی کنید. این همان چیزی است که مردم در نوار جستجوی Google تایپ می کنند. "نحوه راه اندازی کتاب الکترونیکی" نمونه ای از کلمه کلیدی است.

جلد

حجم جستجو به تعداد جستجوهای یک کلمه کلیدی در ماه اشاره دارد. به عنوان مثال ، در زمان نوشتن این مقاله ، کلمه کلیدی "چگونه یک کتاب الکترونیکی بنویسیم" دارای حجم 2400 بود ، به گفته Ubersuggest. (نحوه یافتن این اطلاعات در یک دقیقه بیشتر!)

این بدان معناست که حدود 2400 نفر در یک ماه گذشته این عبارت را جستجو کرده اند. هرچه حجم بیشتر باشد ، پتانسیل بیشتری برای ترافیک وجود دارد. با این حال ، شما می خواهید مشکل کلید واژه را در ذهن داشته باشید ... 

مشکل کلمه کلیدی

مشکل کلید واژه (KD) عددی بین صفر تا 100 است که نشان می دهد رتبه بندی در Google چقدر دشوار خواهد بود. اگر یک کلمه کلیدی دارای KD بالا باشد ، به این معنی است که محتوای زیادی در اطراف این اصطلاح وجود دارد ، بنابراین رقابت زیادی دارید. صعود به رتبه ها دشوارتر خواهد بود.

به عنوان یک قاعده کلی کلی ، شما شانس بیشتری برای رتبه بندی با KD پایین تر دارید.

اگر به مثال "نحوه نوشتن کتاب الکترونیکی" خود بازگردیم ، KD آن در حال حاضر 21 است ، به این معنی که محتوای شما در صورت بهینه سازی باید شانس مناسبی برای رتبه بندی داشته باشد. اگر KD 50 یا بالاتر بود ، دشوارتر می شد.

چگونه کلمه کلیدی خود را انتخاب کنید (اجازه دهید Google به شما کمک کند!)

اکنون که زبان شما به پایان رسیده است ، وقت آن است که در مورد کلمات کلیدی مقاله SEO خود تحقیق کنید. قبل از نوشتن محتوای خود ، می خواهید این کلمه کلیدی را انتخاب کنید. روند هر کس کمی متفاوت به نظر می رسد ، اما من نحوه انجام آن را به شما نشان خواهم داد.

فرض کنید من می خواهم مقاله ای در مورد پرورش اسطوخودوس بنویسم. لیستی از اصطلاحات و عبارات پیرامون موضوع را طوفان مغزی خواهم کرد. من به این فکر می کنم که به عنوان فردی که به دنبال پرورش اسطوخودوس است چه چیزی را جستجو می کنم. در اینجا نمونه ای از ظاهر این لیست آورده شده است:

  • پرورش اسطوخودوس
  • نحوه پرورش اسطوخودوس
  • گیاه اسطوخودوس
  • باغ اسطوخودوس

برای افزودن به لیست خود ، اجازه دهید Google به شما کمک کند. یک پنجره جدید مرورگر باز کنید و تایپ کلمه کلیدی خود را شروع کنید. وقتی "سنبل در حال رشد" را تایپ می کنم ، چندین جستجوی پیشنهادی ظاهر می شود ، از جمله "رشد اسطوخودوس از دانه" و "رشد اسطوخودوس در داخل خانه". اینها ممکن است ایده های مقاله خوبی باشند.

همچنین می توانید به بخش "مردم همچنین می پرسند" ، "مردم نیز جستجو می کنند" و جستجوهای مرتبط در صفحه اول نگاهی بیندازید.

هنگامی که لیست خود را دریافت کردم ، حجم و دشواری کلمات کلیدی هر ترم را جمع آوری می کنم. اگر تازه شروع کرده اید ، Ubersuggest یک ابزار عالی برای این کار است.

یک یا دو کلمه کلیدی خود را انتخاب کنید و میزان و میزان دشواری کلمات کلیدی را بررسی کنید. (Ubersuggest این را مشکل SEO یا SD می نامد.)

نکته جالب این است که یک کلمه کلیدی پیدا کنید که دارای حجم جستجوی زیاد و مشکل کم باشد. 

این بدان معناست که بسیاری از مردم این عبارت را جستجو می کنند ، اما رقابت زیادی وجود نخواهد داشت ، بنابراین شما شانس بیشتری برای رسیدن به صفحه اول دارید.

من همچنین بخش "ایده های کلمه کلیدی" در Ubersuggest را دوست دارم. اینها اصطلاحات مرتبط هستند که ممکن است در مورد آنها فکر نکرده باشید.

با مثال "در حال رشد اسطوخودوس" ، تصمیم گرفتم برای کلمه کلیدی "پرورش اسطوخودوس در داخل خانه" بنویسم. اگرچه حجم جستجوی زیادی در اطراف "گیاه اسطوخودوس" و "رشد اسطوخودوس" وجود دارد ، من زاویه داخلی را انتخاب می کنم زیرا هنوز حجم جستجوی قوی 2000 است ، اما دشواری کلمه کلیدی آن بسیار کم است - در هشت. این همچنین به اندازه کافی خاص است که واقعاً به جستجوی آن خواننده با هدف بالا می پردازد.

نکاتی کوتاه در مورد ابزارهای SEO

وجود دارد بسیاری از ابزار جستجوگرها در خارج وجود دارد، اما شما همچنان به اکتشاف جهان از جستجوگرها، شما مورد علاقه خود را پیدا کنید.

Ubersuggest برای مبتدیان عالی است ، اما نسخه رایگان شما را به تعداد کلمات کلیدی که می توانید در یک دوره 24 ساعته جستجو کنید محدود می کند ، بنابراین کلمات کلیدی را عاقلانه انتخاب کنید! اگر می خواهید مشترک شوید ، حساب های شخصی از 29 دلار در ماه شروع می شود.

اگر می خواهید قبل از انجام تعهد چند ابزار دیگر را آزمایش کنید ، Wordstream نیز یک منبع عالی است و به صورت آزمایشی رایگان ارائه می شود. مورد علاقه شخصی من Ahrefs است ، که اگر بخواهید نگاهی بیندازید ، یک آزمایش هفت روزه با قیمت 7 دلار دارد. (یادداشت ویراستار: ما از Ahrefs در اینجا در The Write Life استفاده می کنیم.)

5 نکته در نگارش سئو برای محتوای قوی که رتبه بندی می شود

هنگامی که کلمه کلیدی با حجم بالا و دشواری کم خود را بدست آوردید ، وقت آن است که شروع به تولید محتوا کنید.

افشای کامل در اینجا: هرگز هیچ تضمینی برای رتبه بندی آنچه ایجاد می کنید وجود ندارد. الگوریتم های پیچیده ای از گوگل در پشت صحنه وجود دارد که در نهایت این تماس را برقرار می کند و عوامل زیادی در رتبه بندی هایی که ما در اینجا به آنها اشاره نمی کنیم ، مانند سرعت وب سایت ، وجود دارد.

با این حال ، برخی از بهترین شیوه ها وجود دارد که می توانید پیاده سازی کنید تا بتوانید بهترین قطعه از محتوای SEO ممکن را ایجاد کنید. به این موارد بهینه سازی SEO در صفحه گفته می شود ، زیرا تغییراتی هستند که می توانید در محتوا درست در صفحه ایجاد کنید.

در اینجا چیزی است که باعث می شود SEO قوی نوشته شود.

1. Google را مطالعه کنید

خارج از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی شما ، گوگل منبع شماره 1 شما برای نوشتن سئو خواهد بود. 

با در دست داشتن کلمه کلیدی ، یک پنجره ناشناس باز کنید (بنابراین سابقه جستجوی قبلی شما به نتایج شما آسیب نمی رساند) و کلمه کلیدی خود را جستجو کنید. به نتایج آن نگاهی بیندازید. شما می خواهید بر روی پنج ویژگی اصلی در این صفحه تمرکز کنید:

  • قطعه برجسته : این کادر است که در بالای جستجوی شما ظاهر می شود. به طور معمول ، این شامل یک عنوان و یک لیست شماره دار است. با مثال "نحوه رشد اسطوخودوس در داخل خانه" ، این قطعه لیستی از نکات را شامل می شود.
  • مردم همچنین می پرسند : درست در زیر قطعه این بخش را خواهید یافت. اینها س questionsالات مرتبطی است که افراد جستجو کرده اند. به نظر می رسد مردم کنجکاو هستند که "رشد اسطوخودوس در خانه چقدر طول می کشد؟" و "چگونه از گیاه اسطوخودوس سرپوشیده مراقبت می کنید؟" اینها سوالاتی هستند که می خواهید در مقاله خود به آنها پاسخ دهید.
  • سه تا پنج نتیجه برتر : از آنجا که می دانیم گوگل از این مقاله ها خوشش می آید (به هر حال آنها در صفحه عرفانی یکی هستند) ، برای خواندن مقاله ها و در نظر گرفتن محتویات و سازماندهی آنها کمی وقت بگذارید. این به شما کمک می کند تا هدف جستجوی خوانندگان را بهتر درک کنید.
  • افراد همچنین جستجوها و جستجوهای مرتبط را جستجو می کنند : هر دوی این بخش ها را در انتهای صفحه خواهید یافت. این موارد همچنین می توانند به اطلاع آنچه در مقاله شما وارد می شود ، کمک کنند. به عنوان مثال ، من ممکن است بخواهم اطلاعاتی در مورد "نحوه رشد اسطوخودوس از دانه ها" و "مزایای رشد اسطوخودوس در داخل خانه" داشته باشم.

من دوست دارم تمام این اطلاعات را یادداشت کرده و در یک سند قرار دهم.

2. یک طرح کلی ایجاد کنید

مسلح به اطلاعات خود ، وقت آن است که یک طرح کلی ارائه دهید. به طور معمول ، من از توضیح مقالات بیزارم ، اما این یک گام اساسی در زمینه SEO است.

در طرح کلی خود ، می خواهید موضوعات ، عناصر و کلمات کلیدی مکرر را که از مطالعه صفحه اول جمع آوری کرده اید ، قرار دهید. من دوست دارم از هر عنصر گوگل و هر مقاله با رتبه برتر قطعاتی را بردارم و بازنویسی خودم را ایجاد کنم.

در حین انجام این کار ، خواننده را در نظر داشته باشید . اگر به دنبال "چگونه در داخل خانه اسطوخودوس پرورش دهیم" ، چه چیزی را می خواهید بخوانید؟ در جایی که می خواهم به سوالات متداول ، واژه های جستجوی مرتبط یا کلمات کلیدی خاص بپردازم ، یادداشت های کوچکی برای خودم می گذارم.

برای واقعا ایجاد بهترین محتوا، بالا و فراتر از . ببینید آیا می توانید موضوع ، بخش یا عنصری را که سایر مقالات برتر رتبه بندی نشده اند مشخص کنید. به عنوان مثال ، من هیچ یک از مقالات برتر برای پرورش اسطوخودوس در داخل خانه شامل روش های برداشت و استفاده از اسطوخودوس (برای روغن ، پخت ، چای و غیره) نیست ، بنابراین می توانم بخش ایده ها را در انتهای مقاله خود قرار دهم.

3. از متخصصان بپرسید

یکی از دلایلی که من عاشق کار با محتوای SEO هستم این است که گوگل به کیفیت صفحه اهمیت می دهد. به دنبال محتوایی با اطلاعات مشروع از منابع قانونی است.

در واقع ، مخفف محبوب در جامعه SEO وجود دارد: EAT. این نشان دهنده تخصص ، اعتبار و قابلیت اعتماد است. هنگام نوشتن این نکته را در نظر داشته باشید.

برای تقویت مقاله SEO خود ، برای مصاحبه با یک متخصص صنعت تماس بگیرید. همچنین ممکن است منابع معتبر یا پایگاه های داده را ذکر کنید. افزودن پیوندهای خارجی (این ها پیوندهای اضافی به وب سایت های دیگر هستند) نیز می تواند کمک کننده باشد.

4- از کلمات کلیدی خود عاقلانه استفاده کنید

یک عبارت مشهور وجود دارد به نام "پر کردن کلمات کلیدی". اساساً به این معنی است که یک محتوا به طور غیر طبیعی با کلمات کلیدی پر شده است. ساختار جمله ناخوشایند است و همه قوانین دستوری از پنجره خارج شده است. اوه .

شما می خواهید از پر کردن کلمات کلیدی به هر قیمتی اجتناب کنید. حتی اگر "پرورش اسطوخودوس در آپارتمان" یک جستجوی مرتبط باشد ، من آن را به عنوان محتوای خود اضافه نمی کنم - این صحبت روبات است. این می شود OK برای نوشتن در مورد "اسطوخودوس در حال رشد در آپارتمان."

تا آنجا که ممکن است طبیعی بنویسید و سعی نکنید کلمات کلیدی یا عبارات خاصی را در محتوای خود جا دهید فقط به نظر می رسد که گوگل آنها را دوست دارد . به کار خود ادامه دهید و به روشی واضح و مختصر بنویسید.

در آن توجه داشته باشید، وجود دارد می بعضی از نقاط مهم است که شما می خواهید به ترکیب کلمه کلیدی اصلی خود را. (اما از استفاده زیاد از آن خودداری کنید ، نگاه کنید به: کلمات کلیدی.) مکانهایی که می خواهید از آن استفاده کنید عبارتند از:

  • عنوان : مثل همیشه ، شما می خواهید تیتر شما جذاب باشد ، اما همچنین می خواهید کلمه کلیدی انتخاب شده را در خود جای دهید. به عنوان مثال ، "راهنمای شما برای پرورش گیاه اسطوخودوس در محیط داخلی (حتی اگر یک تن نور طبیعی دریافت نکنید)" می تواند یک تیتر جذاب باشد.
  • گزیده/توضیحات : وقتی مقاله خود را در وب سایت خود بارگذاری می کنید ، یک گزیده قوی بنویسید که دارای کلمه کلیدی شما باشد. ایجاد کمی کنجکاوی هرگز ضرری ندارد.
  • URL : مهم است که کلمه کلیدی خود را در URL خود قرار دهید.
  • مقاله : شما می خواهید به گوگل اطلاع دهید که در واقع در مورد موضوع مورد بحث می نویسید ، بنابراین اگر می توانید کلمه کلیدی را در مقدمه و در یک عنوان فرعی قرار دهید.
  • توضیحات تصویر برجسته : گوگل فقط روی متن تمرکز نمی کند - به تصاویر نیز نگاه می کند. عنوان و توضیح تصویری بنویسید که شامل کلمه کلیدی شما باشد ، بنابراین Google می داند که مربوط است.

مهمتر از همه ، همیشه خواننده را در ذهن داشته باشید. به طور کلی ، اگر بتوانید آنها را خوشحال کنید ، Google توجه می کند.

5. بیش از حد در مورد آن فکر نکنید

بزرگترین توصیه من این است که در این مورد زیاد فکر نکنید! نگران تعداد کلمات خاص یا پیاده سازی هک های SEO نباشید. تا زمانی که یک طرح کلی قوی ایجاد کرده و با در نظر گرفتن خواننده - مطابق انتظارات و برآوردن نیازهای آنها - بنویسید ، دقیقاً همان کاری را انجام می دهید که به آن نیاز دارید.

بعدش چی؟ تسلط بر هنر نگارش سئو

به یاد داشته باشید: نوشتن سئو بیشتر یک هنر است تا یک علم. هیچ فرمول آزمایش شده و واقعی وجود ندارد ، بنابراین این کار برای شما کمی پیچیده و آزمایش می کند.

همانطور که به دنیای SEO ادامه می دهید ، پیشنهادات من در اینجا آمده است:

    • به مطالعه ادامه دهید : همانطور که گفتم ، دنیای SEO همیشه در حال تغییر است. گوگل دائماً در حال به روز رسانی و انتشار نسخه های جدید است. با دنبال کردن برخی از کارشناسان و نشریات برتر ، با ما همراه باشید. آزاد نویسندگان دن در واقع تا به اردوی آموزشی بزرگ است که فوق العاده می رود در عمق به نوشتن در جستجوگرها. مطمئناً ارزش دیدن در کتابخانه دوره آنها را دارد . علاوه بر این، بررسی نیل پاتل ، SEMrush ، و Yoast را برای اطلاعات بیشتر بزرگ. اگر می خواهید غواصی عمیق تری داشته باشید ، پادکست ها ، کتاب های الکترونیکی ، گروه های فیس بوک و دوره های آنلاین زیادی در زمینه SEO وجود دارد.
    • پیگیری عملکرد SEO خود : هنگامی که محتوای خود را منتشر کردید ، لازم نیست کلمه کلیدی را به طور مداوم جستجو کنید تا ببینید آیا رتبه بندی می کنید یا خیر. در عوض ، به جعبه ابزار SEO خود ضربه بزنید. به Ubersuggest (دوباره یکی از گزینه های متعدد) بروید و آدرس وب سایت خود را وارد کنید. در آنجا ، می توانید ترافیک جستجوی خود ، پست های برتر SEO و کلمات کلیدی برتر خود را ردیابی کنید. در حین آزمایش این موضوع را دنبال کنید.
    • بهینه سازی : اگر بعد از چند هفته مقاله شما چندان کار نمی کند ، ممکن است زمان بهینه سازی آن فرا رسیده باشد. برای کلمه کلیدی مورد نظر خود "ممیزی" انجام دهید و ببینید چه کار دیگری می توانید برای تقویت محتوای خود انجام دهید. به عنوان مثال ، اگر برخی از پست های برتر دارای یک جدول مقایسه هستند ، در نظر
    • داشته باشید که خود را ایجاد کنید.

تگ نرم افزار سئو نویسی

برنامه سئو نويسي,دانلود سئو نويسي,دانلود برنامه سئو نويسي,دانلود نسخه جديد  سئو نويسي,دانلود برنامه ي سئو نويسي,دانلود برنامه جديد سئو نويسي,دانلود نسخه جديد  سئو نويسي,دانلود نسخه جديد برنامه  سئو نويسي,برنامه توپ سئو نويسي,دانلود برنامه توپ سئو نويسي,دانلود برنامه زيبا سئو نويسي,دانلود نسخه قبلي برنامه سئو نويسي,دانلود کرک برنامه  سئو نويسي, رمز برنامه سئو نويسي,کيجين برنامه سئو نويسي,نسخه جديد برنامه  سئو نويسي,سايت برنامه سئو نويسي,سايت  سئو نويسي,برنامه جديد سئو نويسي,نقد برنامه سئو نويسي,خريد برنامه سئو نويسي,خريد نقدي  سئو نويسي,download سئو نويسي,download program سئو نويسي,danlod barname سئو نويسيو

تگ برنامه کاربردی سئو نویسی

برنامه کاربردي سئو نويسي,دانلود برنامه سئو نويسي,برنامه توپ سئو نويسي,برنامه کاربردي ويندوز سئو نويسي,برنامه خوب سئو نويسي,برنامه بهينه سازي  سئو نويسي, برنامه پشتيبان گيري سئو نويسي,برنامه جديد سئو نويسي,برنامه بهينه سازي به نام سئو نويسي,دانلود نرم افزار دکستاب سئو نويسي,دانلود نرم افزار جديد سئو نويسي,دانلود نرم افزار قديمي سئو نويسي.

تگ اخبار سئو

اخبار سئو نويسي,خبر سئو نويسي,دانلود جديد ترين اخبار سئو نويسي,اخبار جديد سئو نويسي,بهترين اخبار سئو نويسي,سايت اخبار سئو نويسي,خبر هاي سئو نويسي,اخبار جديد سئو نويسي,خبر جديد درباره سئو نويسي,خبر  سئو نويسي,خبر توپ سئو نويسي,خبر تازه سئو نويسي,خبر واقعي سئو نويسي,آخرين اخبار سئو نويسي,آخرين خبر سئو نويسي,آخرين خبر درباره سئو نويسي,واقعه سئو نويسي,خبر تلخ سئو نويسي,خبر خوش سئو نويسي,خبر خنده دار سئو نويسي,خبر ناراحت کننده سئو نويسي,خبر داغ سئو نويسي,خبر هاي اين ماه سئو نويسي,خبر هاي امروز سئو نويسي,درباره خبر سئو نويسي,