سئو ارزان در 5 حرکت

سئو ارزان
سئو ارزان

سئو ارزان در 5 حرکت عنوان این صفحه از وب سایت جام ارژنگ است که شرح کاملی از مزایا و معایب سئو ارزان در آن آمده است.

خدمات سئوی ارزان اغلب محتوای موجود را به‌گونه‌ای بازسازی می‌کنند که جدید به نظر برسد. این قطعات فاقد کیفیت، لحن و شواهد هستند.

سئوی ارزان: سرمایه گذاری هوشمندانه یا انجام ریسک؟

سئو در دنیای بازاریابی آنلاین امروزی بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. در واقع، سئو منبع شماره یک تولید سرنخ است که توسط متخصصان بازاریابی ورودی گزارش شده است.

نکته مهم این است که ایجاد و حفظ نتایج فوق العاده سئو یک فرآیند ثابت و مداوم است. همچنین نیاز به سرمایه گذاری اولیه و اساسی تر از آن چیزی است که برخی از بازاریابان می خواهند بپردازند. هزینه اولیه سئو می‌تواند تیم‌های بازاریابی را که در حال حاضر بودجه‌های محدود و منابع محدودی دارند، تحت فشار قرار دهد.

سئو ارزان یا مقرون به صرفه

سئوی ارزان، یا همانطور که اغلب گفته می شود، سئوی مقرون به صرفه موضوعی است که هزاران صاحب کسب و کار کوچک هر ماه در گوگل جستجو می کنند تا راه حلی جادویی پیدا کنند تا به آنها کمک کند تا کسب و کار خود را توسعه دهند و در عین حال هزینه های خود را کاهش دهند.

متأسفانه، هنگامی که اقتصاد کار آژانس سئو را درک کنید، خواهید دید که رسیدن به نتایج خوب سئو در حالی که فقط چند صد دلار در ماه پرداخت می کنید غیرممکن است.

  • به شما نشان می دهد که چگونه فروشندگان ارزان سئو را شناسایی کنید.
  • یک آژانس نمی تواند خدمات ارزان ارائه دهد و نتایج را ارائه دهد.
  • نشان دهید که خدمات سئوی ارزان چقدر به وب سایت ها آسیب می رساند.
  • آنچه را که واقعاً باید انتظار پرداخت برای یک سرویس خوب را بر اساس نیازهای خود داشته باشید، به اشتراک بگذارید.
  • به شما کمک می کند وقتی تصمیم می گیرید که سئو سرمایه گذاری خوبی برای کسب و کار شما است، تعیین کنید که چه کاری باید انجام دهید.

سئو ارزان چیست

ابتدا، بیایید تعریف کنیم که “سئو ارزان” به چه معناست.

مشکل اساسی سئو ارزان این است که به سادگی نمی تواند خوب باشد. غیرممکن است که یک آژانس دیجیتال مارکتینگ سودآور باشد در حالی که :
الف) قیمت‌های پایین را دریافت می‌کند .
ب) کارکنان خود را به درستی مسلح می‌کند تا نتایج عالی ارائه کند.

یکی از راه هایی که آژانس های سئو با هزینه های نیروی کار مقابله می کنند، استخدام نیروی کار در خارج از کشور است. متأسفانه، این کارگران اغلب دارای صلاحیت ضعیف هستند و فاقد تجربه تخصصی لازم برای کمپین های موفق هستند. برخی از ستاره های راک در کشورهای دیگر زندگی می کنند.

روش دیگری که شرکت‌های سئو به هزینه‌های نیروی کار رسیدگی می‌کنند، برون‌سپاری کمپین‌های خود به طور کامل با استفاده از ارائه‌دهندگان خدمات سئوی برچسب سفید است. همانطور که ممکن است حدس زده باشید، اکثر این راه حل های برون سپاری شده، فروشندگان دریایی هستند که توسط کارگران فاقد صلاحیت ذکر شده در بالا کار می کنند.
هیچ یک از راه حل های کاهش هزینه بالا برای صاحبان مشاغلی که کل معیشت آنها ممکن است به نتایج کمپین بستگی داشته باشد خوب نیست.

سئو ارزان به سایت شما ضربه میزند

مشکلات سئوی ارزان فراتر از بازگشت سرمایه ضعیف است. کارهایی که توسط فروشندگان کم هزینه انجام می شود معمولاً باعث ایجاد جریمه های الگوریتمی می شود که برگشت آن دشوار است.
این بدان معنی است که ارزش ارگانیک وب سایت شما به جای اینکه بهبود یابد در واقع آسیب دیده است.

رایج ترین مشکل سئو ارزان

رایج ترین مشکل خدمات سئوی ارزان این است که آنها به سادگی به وعده خود عمل نمی کنند. اگر بازگشت سرمایه شما صفر باشد، پول پس انداز نمی کنید.
در بیشتر موارد، اگر آژانس نتواند به وعده های خود عمل کند، نمی توانید هزینه ها را بازیابی کنید.

تعریف خدمات سئو ارزان

تعریف «خدمات سئوی ارزان» از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است. کسب‌وکارهای کوچک ممکن است برای خرید خدماتی که برای شرکت‌های بزرگ‌تر ارزان به نظر می‌رسند، دچار مشکل شوند.

این گزینه‌ها ممکن است برای شرکت‌هایی که تلاش می‌کنند هزینه‌ها را محدود کنند وسوسه‌انگیز باشد، زیرا این خدمات سئوی کم‌هزینه به قیمت‌هایی بسیار پایین‌تر از استاندارد صنعت کار می‌کنند.

اغلب این شرکت‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر علاقه‌ای به ارائه ارزش و حفظ پایگاه مشتریان خود ندارند. در عوض، آنها به دنبال کسب درآمد سریع هستند. به محض امضای قرارداد، این خدمات سئو معمولاً به جای توسعه مشتریان فعلی خود، به دنبال کسب و کار جدید می گردند. در نتیجه، بسیاری از مشتریان آنها برای بودجه ای که خرج می کنند، ارزش کمی می بینند.

سئو خوب ترافیک ارگانیک واجد شرایط را هدایت می کند و برندها را به عنوان مقامات در صنایع خود معرفی می کند. این به این دلیل است که قرار گرفتن در بالای صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) برند را در هر مرحله از چرخه خرید در مقابل خریدار قرار می‌دهد – نام را تقویت می‌کند و راه‌حل‌های مارک تجاری را در صورت نیاز خریدار ارائه می‌کند.

ضروری ترین عامل هر استراتژی سئو، ارائه محتوای با کیفیت بالا است که نیاز کاربر را برآورده می کند. محتوای آموزنده و دارای ساختار مناسب، تعامل کاربران را تشویق می کند، توجه موتورهای جستجو را به خود جلب می کند و بک لینک های طبیعی را از سایت های معتبر به دست می آورد.

اما ایجاد نوعی محتوای سئو که رتبه خوبی داشته باشد و ترافیک ارگانیک واجد شرایط را هدایت کند، یک فرآیند کار فشرده است. یک سازنده محتوای سئو خوب باید:

انجام تحقیقات عمیق در مورد نیازهای کاربران و بهترین محتوای موجود.
بینش‌ها را همراه با صدای برند و UVP‌های خود در یک طرح کلی ساختار یافته سازماندهی کنید.
موضوعات پیچیده را به صدا و لحن مناسب برای مخاطب هدف تقطیر کنید.

خدمات سئوی کم هزینه فاقد توانایی و منابعی برای ایجاد محتوای مطابق با این استانداردها هستند.

خدمات سئوی ارزان اغلب محتوای موجود را به‌گونه‌ای بازسازی می‌کنند که جدید به نظر برسد. این قطعات فاقد کیفیت، لحن و شواهد هستند. اغلب، این مقالات در معرض خطر سرقت محتوای موجود نیز هستند.

محتوای ضعیف و غیر استراتژیک ممکن است در صفحه خوب به نظر برسد، اما در جستجوی ارگانیک کارایی ندارد.

تعریف خدمات سئو ارزان

تعریف خدمات سئو ارزان متفاوت است. آنها اغلب به بودجه و درآمد شرکت شما بستگی دارند که اغلب با اندازه کسب و کار شما مرتبط است.
در هر صورت، خدمات سئوی کم هزینه مترادف با سئو ارزان شده است.

امروزه سئوی ارزان قیمت فراتر از قیمت خدمات است. همچنین به کیفیت خدمات و نتایج استراتژی گسترش می یابد، به همین دلیل است که این نوع خدمات دوست شرکت شما نیست.

هنگامی که کلماتی مانند “ارزان” یا “کم هزینه” را به جستجوهای خود برای خدمات سئو اضافه می کنید، کسب و کار خود را به روی آژانس های اسپم و غیرقابل اعتماد باز می کنید که می توانند به شهرت، درآمد و حضور آنلاین شرکت شما آسیب واقعی وارد کنند.

چرا سئو ارزان بد است

با وجود آژانس‌های زیادی که سئوی ارزان را تبلیغ می‌کنند، معمولاً شرکت‌ها می‌پرسند: «چرا بهینه‌سازی ارزان برای موتورهای جستجو چیز بدی است؟» منطقی است که بپرسیم. برای مثال، جستجوی «خدمات سئوی ارزان» با ده‌ها آژانس بازمی‌گردد که ظاهراً سئوی کم‌هزینه ارائه می‌کنند.

در حالی که کسب‌وکار شما می‌تواند از میان آژانس‌های مختلف برای سئوی ارزان انتخاب کند، همه آنها تجربه یکسان و قیمت‌های پایین یکسانی را ارائه می‌دهند. اگر در مورد خرید خدمات از این آژانس ها جدی هستید، باید معایب شدید خدمات سئوی ارزان را بشناسید.

سئو ارزان

پیمایش به بالا