جام ارژنگ

 

جام ارژنگ جام ارژنگ جام ارژنگ

دستور تبلیغاتی

دستور تبلیغاتی که در این صفحه آمده حاکی تجربیات دیوید اگیلوی پدر تبلیغات است که با عنوان 7 دستور تبلیغاتی آمده است. تبلیغات امروزه مهمترین بخش تجارت و اقتصاد است.

دستور تبلیغات

در سال ۱۹۴۸ , دیوید اوگیلوی یک آژانس تبلیغاتی تاسیس کرد. ما این میراث را امروز همچنان ادامه می‌دهیم چون دنیای اطرافمان به سرعت تغییر می‌کند . دهه گذشته شاهد تحولات گسترده‌ای در رفتار و ترجیحات مصرف‌کننده بوده‌است . در این میان , برندها و کسب و کارهای مدرن باید کاری بیش از ساختن یک تصویر انجام دهند . آن‌ها باید تاثیر بگذارند . امروزه برندها فرصت منحصر به فردی برای ارائه آن وعده دارند - که از طریق بازاریابی مدرن در تقاطع خلاقیت و اثربخشی زندگی می‌کند .

نقطه نظرات دیوید اوگیلوی در باره تبلیغات در این صفحه تحت عنوان دستور تبلیغات آمده است.

دستور تبلیغاتی دیوید اوگیلوی

7 دستور تبلیغاتی دیوید اوگیلوی

• هر برند باید اساس محکمی داشته باشد که همه چیز بر روی آن قرار دارد . کارشناسان دیدگاهی را برای برند کشف , تعریف و توسعه می‌دهند که هدفمند در روح و تاثیرگذار در حضور است .

• یک برند در خلا وجود ندارد . افرادی که برند شما را می‌خرند بخشی از فرهنگ‌ها هستند که مزه و عادات آن‌ها را منعکس می‌کنند . باید تنش‌ها , روندها و دیدگاه‌هایی که بافت فرهنگی امروز را شکل می‌دهند را بررسی کنید و راه‌هایی را برای بافت موثر برند یا کسب‌وکار خود در آن شناسایی کنید .

7 دستور تبلیغات دیوید اوگیلوی

• صدای یک برند بسیار مهم است , و این است که چگونه و زمانی که یک برند برای مردم سود می‌برد . ما طرح‌های ارتباطی را برنامه‌ریزی و طراحی می‌کنیم که ارزش ویژه برند را افزایش می‌دهند , فروش را افزایش می‌دهند و در نهایت از رشد در افق‌های زمانی حمایت می‌کنند.

• برند مدرن نیازمند تولید جریان ثابتی از محتوا است که در لحظات بزرگ و کوچک , گسترده و شخصی به مردم مربوط می‌شود . ما محتوا را ایجاد و استقرار می‌دهیم که در طبیعت خلاقانه است و برای همه کانال‌ها مناسب است , به طور هدفمند شخصی شده و به طور موثر تولید می‌شود .

دستور تبلیغات

• انتظار می‌رود که نام تجاری مدرن بیش از آن باشد که صرفا ً به عنوان چهره عمومی یک کسب‌وکار وجود داشته باشد . برند موفق امروز ارزش‌هایی را پشتیبانی می‌کند که با مخاطبان کلیدی خود همسو هستند. ما ایده‌هایی برای برندها و کسب و کاره‌ای مشتریان خود ایجاد می‌کنیم که توجه مردم را جلب می‌کنند , در مقیاس ایجاد تمایل می‌کنند و در آخرین مایل اقدام می‌کنند , کسب‌وکار و رشد اجتماعی را تغذیه می‌کنند .

• یک برند چیزی نیست که فرد با آن تعامل کند , چیزی است که تجربه می‌کند . این وظیفه ما است که اطمینان حاصل کنیم که این ارتباطات احساسی هستند و وفاداری و تمایل به تداوم طولانی ایجاد می‌کنند . ما رفتارها و نمادهای برند را طراحی می‌کنیم که برای متحد کردن و نشان دادن برند شما به کار می‌روند و یک حضور متمایز و تاثیرگذار در بازار ایجاد می‌کنند .

دستور تبلیغات

 

جام ارژنگ

سلام شما از طریق واتساپ با جام ارژنگ تماس گرفته اید.لطفا پیامتان را بگذارید.

... تماس با واحد پشتیبانی
Close and go back to page

مجری تبلیغات