دستور تبلیغاتی
دستور تبلیغاتی که در این صفحه آمده حاکی تجربیات دیوید اگیلوی پدر تبلیغات است که با عنوان 7 دستور تبلیغاتی آمده است. تبلیغات امروزه مهمترین بخش تجارت و اقتصاد است.
در سال ۱۹۴۸ , دیوید اوگیلوی یک آژانس تبلیغاتی تاسیس کرد. ما این میراث را امروز همچنان ادامه میدهیم چون دنیای اطرافمان به سرعت تغییر میکند . دهه گذشته شاهد تحولات گستردهای در رفتار و ترجیحات مصرفکننده بودهاست . در این میان , برندها و کسب و کارهای مدرن باید کاری بیش از ساختن یک تصویر انجام دهند . آنها باید تاثیر بگذارند . امروزه برندها فرصت منحصر به فردی برای ارائه آن وعده دارند - که از طریق بازاریابی مدرن در تقاطع خلاقیت و اثربخشی زندگی میکند .
نقطه نظرات دیوید اوگیلوی در باره تبلیغات در این صفحه تحت عنوان دستور تبلیغات آمده است.
7 دستور تبلیغاتی دیوید اوگیلوی
• هر برند باید اساس محکمی داشته باشد که همه چیز بر روی آن قرار دارد . کارشناسان دیدگاهی را برای برند کشف , تعریف و توسعه میدهند که هدفمند در روح و تاثیرگذار در حضور است .
• یک برند در خلا وجود ندارد . افرادی که برند شما را میخرند بخشی از فرهنگها هستند که مزه و عادات آنها را منعکس میکنند . باید تنشها , روندها و دیدگاههایی که بافت فرهنگی امروز را شکل میدهند را بررسی کنید و راههایی را برای بافت موثر برند یا کسبوکار خود در آن شناسایی کنید .
• صدای یک برند بسیار مهم است , و این است که چگونه و زمانی که یک برند برای مردم سود میبرد . ما طرحهای ارتباطی را برنامهریزی و طراحی میکنیم که ارزش ویژه برند را افزایش میدهند , فروش را افزایش میدهند و در نهایت از رشد در افقهای زمانی حمایت میکنند.
• برند مدرن نیازمند تولید جریان ثابتی از محتوا است که در لحظات بزرگ و کوچک , گسترده و شخصی به مردم مربوط میشود . ما محتوا را ایجاد و استقرار میدهیم که در طبیعت خلاقانه است و برای همه کانالها مناسب است , به طور هدفمند شخصی شده و به طور موثر تولید میشود .
• انتظار میرود که نام تجاری مدرن بیش از آن باشد که صرفا ً به عنوان چهره عمومی یک کسبوکار وجود داشته باشد . برند موفق امروز ارزشهایی را پشتیبانی میکند که با مخاطبان کلیدی خود همسو هستند. ما ایدههایی برای برندها و کسب و کارهای مشتریان خود ایجاد میکنیم که توجه مردم را جلب میکنند , در مقیاس ایجاد تمایل میکنند و در آخرین مایل اقدام میکنند , کسبوکار و رشد اجتماعی را تغذیه میکنند .
• یک برند چیزی نیست که فرد با آن تعامل کند , چیزی است که تجربه میکند . این وظیفه ما است که اطمینان حاصل کنیم که این ارتباطات احساسی هستند و وفاداری و تمایل به تداوم طولانی ایجاد میکنند . ما رفتارها و نمادهای برند را طراحی میکنیم که برای متحد کردن و نشان دادن برند شما به کار میروند و یک حضور متمایز و تاثیرگذار در بازار ایجاد میکنند .