جام ارژنگ

 

جام ارژنگ جام ارژنگ جام ارژنگ

داستان سئو

داستان سئو را اگرچه می ‌توان استدلال کرد که سئو و همه چیز بازاریابی موتور جستجو با راه‌اندازی اولین وب سایت منتشر شده در سال ۱۹۹۱ آغاز شد , یا شاید زمانی که اولین موتور جستجو شروع به کار کرد داستان سئو نیز آغاز شد.

 

داستان سئو شرح حال کسانی نیز میتواند باشد که به موفقیت های بزرگی در زمینه بهینه سازی وب سایت دست یافته اند.

در باره سئو داستان هایی الهام بخش از سئو میشنویم که در ما انگیزه ایجاد میکند تا بیشتر و بهتر به سئو بپردازیم.

داستان موفقیت سئو یک شرکت

داستان سئو میتواند برای هر شنونده و یا دارنده وب سایت یا وبلاگ ایجاد انگیزه کند تا تلاش بیشتری از خود نشان دهد.
در این قسمت از صفحه داستان سئو در وب سایت جام ارژنگ به موفقیت شرکت Ironpaper در زمینه سئو خواهیم پرداخت.
آیرون پیپر یک آژانس بازاریابی دیجیتال است که به مشتریان b2b خود در رشد کمک می‌کند . آن‌ها با یکی از مشتریان خود  کار کردند تا با استفاده از ابزارهای  سئو  HubSpot به موفقیت قابل‌توجهی دست یابند .
جاناتان فرانچل , مدیر عامل و موسس آیرون پیپر می‌گوید : " در حالی که گادارد نیاز واقعی به مشتریان خود را از طریق طراحی دستگاه‌های پزشکی پر می‌کند , از نظر تاریخی آن‌ها در تلاش برای پیدا کردن راهنمایی کیفیت هستند که می‌توانند از خدمات خود استفاده کنند . در عوض , وب سایت آن‌ها تماس‌های اسپم و فاقد صلاحیت را جذب کرد. " شروع به ایجاد به روز رسانی ‌های کلیدی سئو با ابزارهای HubSpot در سایت با تمرکز بر پیوند داخلی , استراتژی محتوای با کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکار , و مسائل فنی سئو مانند پیوندهای شکسته و متا کرد.
آیرون پیپر در طی یک کمپین ماهه به شرکت کمک کرد تا ۲,۳۶۱ موقعیت گوگل را در میان کلمات کلیدی مختلف مرتبط با شغلش را بدست آورد .
فرانچل می‌گوید : " چون ما محتوای هدف محور کلمات کلیدی استراتژیک ایجاد کردیم , رتبه‌بندی گوگل  حتی در طول یک شیب در ترافیک افزایش یافت . "
این شرکت همچنین اکنون در رده ۱۰۰ برتر برای ۵۰ عبارت هدفمند استراتژیک قرار دارد و می‌تواند از گزارش‌های بینش HubSpot و گوگل وبمستر برای نظارت بر پیشرفت آن‌ها برای اطمینان از این که تلاش‌های بازاریابی آینده آن‌ها برای کسانی که به سختی تلاش کرده‌اند , بیش از حد استفاده کند .
 
داستان سئو

داستان سئو در وبلاگ نویسی

داستان سئو فقط به معنای تعریف کردن یک داستان از یک سئوکار یا متخصص سئو و ارائه تجربیات او نیست .
داستان سئو در باره مسایل مختلف مانند تکنیک های بهینه سازی موتورهای جستجو،سئو نویسی و نحوه ایجاد محتوا و همچنین ساختار فنی و تکنیکال یک وب سایت منطبق با سئو است.
داستان سئو فقط یادگیری تعدادی تکنیک و بکارگیری آنان در یک وب سایت نیست بلکه عناصر و اجزایی دارد که باید مورد توجه و اهتمام قرار بگیرد.
سئو نویسی یکی از مهمترین اصول موفقیت بهینه سازی موتورهای جستجو در صفحه اول گوگل است.
نوشته سئو به معنای تحقق قصد کاربر و ایجاد محتوا براساس اصول بهینه‌سازی موتور جستجو برای افزایش شانس رتبه‌بندی این محتویات در صفحه اول موتور جستجو است .
زمانی وجود داشت که لازم بود صفحه وب خود را با کلید واژه اصلی تان پر کنید تا در بالای نتایج گوگل رتبه‌بندی کنید , صرف‌نظر از کیفیت محتوای شما . خوشبختانه , آن روزها خیلی وقت است . امروزه , غول جستجو به طور مداوم الگوریتم فوق پیچیده خود را برای ارائه بهترین نتایج برای پرس و جوی کاربر , از میلیون‌ها صفحه‌ای که روزانه ایجاد می‌شوند , اصلاح می‌کند.
 
داستان سئو

گوگل اسرار خود را در مورد عملکرد الگوریتم خود و یا اینکه دقیقا ً با هر به روز رسانی چه تغییراتی ایجاد می‌کند , حفظ می‌کند. وظیفه تحلیلگران سئو این است که آن را کشف کرده و محتوای آن‌ها را براساس آن بهینه کنند . آن‌ها این کار را با به اشتراک گذاشتن یافته‌ها و بهترین روش‌ها در جوامع سئو , تحلیل عملکرد وب سایت‌ها و صفحات خود , و گزینه‌های مختلف  انجام می‌دهند تا ببینند چه چیزی بیش‌ترین ترافیک را به یک صفحه داده‌شده ایجاد می‌کند .
به طور کلی , شما می‌توانید فرض کنید که هر به روز رسانی گوگل به بهترین وجه مورد علاقه کاربران نهایی است و قصد دارد به آن‌ها بهتر خدمت کند . به همین دلیل اصل اصلی در مقاله سئو ایجاد محتوایی است که برای کاربر ارزشمند است . برای کاربر بنویسید - این تنها بیانیه‌ای است که جان مولر , تحلیلگر ارشد روند Webmaster گوگل , به روز رسانی هر الگوریتم اصلی گوگل منتشر می‌کند . ابتدا باید محتوای شما با موتورهای جستجو کشف شود . بنابراین , واقعا ً باید ابتدا برای کاربر و دوم برای گوگل بنویسید .
داستان سئو
 

داستان نویسی در گوگل

داستان‌های گوگل وب کوتاه , بصری , اسلاید اسلاید اسلاید مانند داستان‌های فیس بوک یا اینستاگرام هستند .
گوگل یک متصل شونده داستان وب رسمی برای وردپرس منتشر کرد , که به ناشران کمک می‌کند تا سبک کشیدن و افت را ایجاد کنند .
داستان‌های وب نیز مانند پست  نیستند . آن‌ها باید به سمت پست‌های شما پیش بروند , نه چیزی برای هدایت به سمت ترافیک . اما آن‌ها هنوز باید یک داستان کامل بگویند .
داستان‌های وب را کامل و شیرین نگه دارید . 
شروع به بازی با داستان‌های گوگل وب امروز کنید , اما مطمئن شوید که آن‌ها را در یک پروفایل تجزیه و تحلیل گوگل جداگانه جدا می‌کنید تا دور نهایی خود را دقیق نگه دارید .

جام ارژنگ

سلام شما از طریق واتساپ با جام ارژنگ تماس گرفته اید.لطفا پیامتان را بگذارید.

... تماس با واحد پشتیبانی
Close and go back to page

جام ارژنگ