وظایف مجری تبلیغات
•مجری تبلیغات مسئول توسعه و اجرای راهبردها و برنامههای تبلیغاتی برای ارتقای محصولات یا خدمات شرکت است.
•مجری تبلیغات تحقیقات بازار را برای شناسایی مخاطبان هدف و ترجیحات آنها انجام میدهد.
•مجری تبلیغات با تیمهای خلاق همکاری میکند تا محتوای تبلیغاتی جذاب و موثر از جمله تبلیغات چاپی , تبلیغات دیجیتال , و ویدئو ایجاد کند.
•مجری تبلیغات مدیریت بودجه تبلیغات و اختصاص بودجه به فعالیتها و کانالهای مختلف را تعیین میکند.
•مجری تبلیغات نظارت و تحلیل عملکرد کمپین های تبلیغاتی , ایجاد تنظیمات لازم برای بهینهسازی نتایج را بر عهده دارد.
•مجری تبلیغات وظیفه مذاکره و مدیریت قراردادها با آژانسهای تبلیغاتی , خروجیهای رسانهای و سایر فروشندگان را بر عهده دارد.
•مجری تبلیغات مسئول هماهنگی با تیمهای فروش و بازاریابی برای همسویی تلاشهای تبلیغاتی با اهداف کلی کسبوکار است.
وظایف مجری تبلیغات شامل مدیریت حساب و کمپین های تبلیغاتی , و ارتباط واضح پیشرفت با همه افراد درگیر است. وظایف یک مجری تبلیغات در این صفحه از سایت جام ارژنگ ارائه میگردد.
تبلیغات شامل مجموعهای از فعالیتهای بازاریابی , ترفیع و روابطعمومی است که برای رسیدن به بازار هدف یک شرکت و انتقال ویژگیها و مزایای محصولات یا خدمات شرکت آماده شدهاند . هدف از استراتژیهای تبلیغاتی جذب مشتریان بالقوه و حفظ مشتریان فعلی است.
مجری تبلیغات چه کارهایی انجام میدهد
هدف کلی موقعیتهای اجرایی تبلیغات کمک به شرکتها در توسعه فرصتهای تجاری سودآور و افزایش درآمد است . تبلیغات به رشد کسب و کارها کمک میکند و پایگاه مشتریان خود را افزایش میدهد . مجری تبلیغات ممکن است زمان زیادی را صرف مذاکره با مشتریان بالقوه و بستن معاملات فروش کند. آنها برای فروش فضای تبلیغاتی با ناشران روزنامه , مجله و وب سایت و همچنین شرکتهای رادیو و تلویزیون مذاکره میکنند.
بسیاری از کارفرمایان به دنبال مجری تبلیغات برای موقعیتهای اجرایی تبلیغاتی هستند که مدرک کارشناسی یا کارشناسیارشد در مدیریت کسبوکار با تمرکز در بازاریابی دارند . برخی از کارفرمایان افرادی را با مدرک در تبلیغات یا روزنامهنگاری استخدام میکنند. داشتن فروش , بازاریابی , تبلیغات و تجربه کاری روابطعمومی برای افرادی که مشتاق به کسب مشاغل اجرایی تبلیغاتی هستند , مفید است . با این حال , برخی کارفرمایان آموزش شغلی را برای مدیران اجرایی تبلیغات سطح ورود پیشنهاد میکنند.
مهارت مجری تبلیغات
مهارتهای یک مجری تبلیغات منعکسکننده تواناییهای فرد برای انجام وظایف ضروری این شغل است . از آنجا که مدیران تبلیغات حسابهای تبلیغاتی را اداره میکنند , زمان قابلتوجهی را صرف امنیت مشتریان یا شرکای تبلیغاتی میکنند . مجری تبلیغات توانایی اولویتبندی کار , دستیابی به بازههای زمانی و تولید نتایج کارآمد را دارد . داشتن مهارتهای ارتباطی و جزئیات محور برای مجری تبلیغات و همچنین نشان دادن خدمات مشتری و مهارتهای فروش مهم است .
مجری تبلیغات ممکن است با سرپرستان فروش و مدیران بازاریابی که استراتژیهای تبلیغاتی و مبارزات تبلیغاتی را اجرا میکنند کار کند. مجری تبلیغات فروش را توسعه میدهد و مشتریان بالقوه را جذب میکند . آنها اغلب برای تامین سهمیههای فروش مورد نیاز هستند , که ممکن است آنها را ملزم به کار از ۴۰ ساعت در هفته زمانبندی کار کنند . آنها همچنین حسابهای تبلیغاتی را اداره میکنند و سوابق فروش را پیگیری میکنند .
مجری تبلیغات مسئول توسعه استراتژی تبلیغات است
مجری تبلیغات مسئول توسعه و اجرای استراتژیهای تبلیغاتی موثر برای ارتقا محصولات یا خدمات شرکت است . آنها با مدیر بازاریابی همکاری خواهند کرد تا مبارزات جذابی ایجاد کنند که با مخاطبان هدف طنینانداز شود و آگاهی از برند را هدایت کنند. در گزارش مستقیم به مدیر بازاریابی , مجری تبلیغات نقش مهمی در افزایش حضور بازار شرکت و دستیابی به اهداف تبلیغاتی آن ایفا خواهد کرد .