جام ارژنگ

 

جام ارژنگ جام ارژنگ جام ارژنگ

تعداد کلمات صفحات وب سایت

تعداد کلمات صفحات وب سایت برای اینکه بتواند کسب رتبه نماید نباید کمتر از 500 کلمه باشد.سایت هایی که صفحاتشان زیر 300 کلمه باشند معمولا کسب رتبه نمیکنند.
ایجاد محتوا تاثیر بسزایی روی سئو و رسیدن به صفحه اول گوگل دارد.البته برخی از سایت های خارجی و کارشناسان سئو اعلام کرده اند که حداقل کلمات صفحات یک وب سایت بهتر است که از 1000 کلمه بیشتر باشد.
در این صفحه از سایت جام ارژنگ در باره اهمیت و تعداد کلمات یک صفحه از وب سایت گفته ایم.این موضوع می‌تواند موضوعی بحث‌برانگیز در دنیای بازاریابی دیجیتال باشد . 
فقط چند کلمه برای یک صفحه وب سایت یا یک مقاله وبلاگ ایده‌آل هستند ؟با این حال , این یک سوال فوق‌العاده مهم است , زیرا همه ما می‌خواهیم صفحات وب ما تا حد امکان برای بازدیدکنندگان و موتورهای جستجو مفید و ارزشمند باشند .بسیاری از سازمان‌ها احساس می‌کنند متن کم‌تر بهتر است .
 این مفهوم به احتمال زیاد از باور عمومی نشات می‌گیرد که همه به صورت آنلاین توجه کوتاهی دارند . مردم می‌خواهند وارد شوند , اطلاعاتی را که نیاز دارند دریافت کنند و هر چه سریع‌تر از آنجا خارج شوند .

محتوا قدرت واقعی وب سایت است

محتوای شما جایی است که می‌توانید قدرت واقعی صفحه وب خود را مهار کنید . محتوای بزرگی که در جستجوی خوب رتبه می‌گیرند با اطلاعات غنی و مفصل شروع می‌شود و شامل تصاویر و اینوگرافیک ها برای ادامه است . اما موتورهای جستجو مانند گوگل نمی‌توانند ویدئو و گرافیک را بخوانند مگر اینکه برچسب alt را به آن‌ها اضافه کنید .
در سال‌های اخیر از برچسب alt توسط متخصصان بهینه‌سازی موتور جستجو برای افزایش توان تصاویر استفاده شده‌است . در واقع , تعبیه یک ویدئو به معنای کمی است مگر اینکه توصیف جذابی برای همراهی آن بنویسید . ایجاد محتوای بهینه برای سایت شما نیازمند یک تعادل مناسب بین ایجاد محتوا برای جستجوی موتورها و پایگاه مشتری است .

هر صفحه بیش از 1000 کلمه داشته باشد

آیاتمام صفحات وب شما باید حاوی بیش از ۱,۰۰۰ کلمه باشند ؟ نه , اما ما پیشنهاد می‌کنیم که اکثر صفحات وب شما حاوی حدود ۶۰۰ کلمه یا بیشتر باشند .
البته , صفحاتی در سایت شما وجود دارند که نیازی به این مدت طولانی ندارند ; برای مثال , یک صفحه " تماس با ما " یا یک مقاله کوتاه اعلامیه . اما در تجربه ما , صفحات با ۶۰۰ یا بیشتر کلمات بیش‌ترین نتایج مثبت را برای بازدیدکنندگان وب سایت و بهینه‌سازی موتور جستجو به دست آورده‌اند .
دلیل ساده است . محتوای بیشتر به سادگی به صفحه شما پتانسیل بیشتری برای ارائه ارزش به بازدیدکنندگان می‌دهد .
تصور کنید که دو رقیب هر کدام یک وب سایت با صفحه برجسته کردن خط خدمت دارند . شرکت a آن صفحه را با ۱۰۰ کلمه پر می‌کند که به سادگی آن خط خدمات را توصیف می‌کند . با این حال , شرکت b آن صفحه را کلمه پر می‌کند . این خدمت نه تنها خط خدمت را توصیف می‌کند , بلکه آنچه آن‌ها را منحصر به فرد می‌کند , چه چیزی را در هنگام دریافت آن خدمت , چه نوع زمانی را می‌توانید با خدمت پیش‌بینی کنید و چه نوع زمانی را بیشتر پیش‌بینی کنید . صفحه شرکت b به وضوح پتانسیل ارائه ارزش بیشتر به بازدیدکنندگان را دارد .
توجه داشته باشید که بازدیدکنندگان مجبور نیستند کل صفحه را بخوانند . آن‌ها فقط می‌توانند اطلاعاتی را که می‌خواهند مصرف کنند , اما رضایت بیشتری وجود دارد که می‌تواند با نسخه اضافی تحویل داده شود .
گوگل به خوبی از این مفهوم آگاه است . در واقع , هدف کلی گوگل ارائه نتایج ارزشمند برای کاربران است . بنابراین , ما معمولا ً صفحات با رتبه کلمات بیشتر را در صفحات نتیجه جستجو بهتر از صفحات مشابه با چند کلمه می‌بینیم .
مطالعات متعددی نشان داده‌اند که صفحات با کپی بیشتر به طور کلی نوردهی و بازدید کنندگان بیشتری از جستجو دریافت می‌کنند. Hubspot اخیرا ً مطالعه‌ای را منتشر کرد که میزان ترافیک موتور جستجوی آلی را براساس صفحه‌ای که براساس کلمات در هر صفحه دریافت شده‌است , نشان می‌دهد . یافته‌ها نشان داد که صفحات با ۱,۰۰۰ و حتی ۲,۰۰۰ کلمه بهتر از صفحات با چند صد کلمه عمل می‌کنند .

چرا کلمات برای سئو مهم هستند

چرا کلمات برای سئو مهم هستند؟
هنگامیکه شما محتوایی در سایت خودتان ایجاد میکنید دو مخاطب دارید:اول خوانندگان سایت و دوم گوگل. بنابر این باید محتوایی ایجاد نمایید که هم رضایت کاربران را فراهم کرده و بر تجربه و آگاهی آنان بیفزاید و هم اینکه نکات مهم سئو در آن رعایت شده باشد.
یکی از مهمترین نکات برای این کار تعداد کلماتی است که در صفحه وب سایت خود بکار میبریم. طبیعی است در 2 سطر یا 3 سطر هرگز نمیتوان یک مطلب را بطور کامل بیان کرد به گونه ای که کاربران بتوانند به نکات مهم آموزشی یا خبری آن پی ببرند و اصولا کوتاه بودن مطلب مانند شعار بنظر میرسد.
اما نکته مهم اینجاست که چنانچه بخواهیم صفحات سایت خود را مثلا به بیش از 5000 کلمه برسانیم نحوه نوشتن آن باید چگونه باشد و چگونه از تکرار مطالب جلوگیری کنیم و در باره موضوع مورد نظرمان شرح و بسط بدهیم.
بنابر این دو نکته اساسی وجود دارد و اینکه تعداد کلمات هر صفحه از سایت خود را کمتر از 500 کلمه قرار ندهیم و در صورت اضافه کردن بیشتر کلمات از محدوده موضوع خارج نگردیم.

700 کلمه برای سئو کافیست

فوربس نشان می‌دهد که میانگین تا ۷۰۰ کلمه در هر صفحه برای سئو بهینه است . فوربس همچنین بیان می‌کند که وب سایت‌هایی با کمتر از ۳۰۰ کلمه در هر صفحه توسط استانداردهای گوگل " ضعیف " در نظر گرفته می‌شوند و به احتمال زیاد در جستجو رتبه بالایی نخواهند داشت . مشخص کردن بهترین استراتژی محتوای سئو می‌تواند در بهترین حالت گیج‌کننده باشد .
براساس بررسی وب سرور ۲۰۱۸ اوت که توسط Netcraft انجام شده‌است , بیش از ۱.۶ میلیارد وب سایت برای دیدن در زمین اینترنت موجود است . و در حالی که این ممکن است به نظر سنگین بیاید , اغلب آن‌ها دقیقا ً در زمان مراجعه به بازدیدکنندگان در آن سرگردان نیستند . بنابراین , به نظر می‌رسد که زمانبندی دقیق - - تقریبا ً ۴۰,۰۰۰ جستجوی گوگل هر ثانیه انجام می‌شود - - تا یک سوال مهم را مطرح کند : چه چیزی وب سایت‌های برنده جایزه را از کسانی که در گوشه‌های تاریک فضای اینترنت گم شده‌اند جدا می‌کند ؟
چه شما به توصیه یک و تنها یک فرد قدرتمند تجاری , بیل گیتس , ملحق شوید , یا ترجیح می‌دهید انعام خود را از disruptors امروزی که دنیای بازاریابی را با طوفان می‌گیرد بگیرید , بیشتر مردم می‌توانند بر یک ایده توافق کنند : محتوا پادشاه است .
حتی اگر احساس کنید که این شعار اجرا شده‌است , امروز هنوز هم واقعیت زیادی دارد . در حالی که پاسخ به این سوال , " راه درست برای ساخت یک وب سایت چیست ? " همیشه در حال تکامل است , یک چیز ثابت باقی می‌ماند . چیزی که در نهایت وب سایت شما را از کسانی که flounder را از هم جدا می‌کند کیفیت محتوای شما است ( کمیت نیز آسیب نمی‌رساند ) . در این روز و عصر , تمام چیزی که باید روی جعبه soapbox بایستید یک کامپیوتر است - - یا فقط گوشی کف دست شما .

ابزار شمارش کلمات وب سایت

ابزار شمارش کلمات وب سایت در گوگل فراوانند و این کمک میکند تا براحتی بتوانید از تعداد کلمات نوشته شده خود در وب سایت شخصی یا مشتری مطلع گردید.
ممکن است زمان‌های مشخصی وجود داشته باشد که به جای آن که بخواهید کلمه شمارش نوشته‌های خود را بدانید , می‌خواهید کلمه یک وب سایت را بدانید . به عبارت دیگر , شما دوست دارید کلمه سئو را برای یک وب سایت بدانید بدون اینکه مجبور شوید تمام کلمات روی صفحه را با دست بشمارید .
شمارش کلمه وب سایت ابزاری است که دقیقا ً برای شما انجام خواهد داد . این یک وب سایت اینترنتی است که به طور خاص ایجاد شده‌است تا بتوانید تعداد کلمات را در هر صفحه اینترنت پیدا کنید . تنها چیزی که باید بدانید نشانی اینترنتی یک صفحه وب است , آن را در ابزار قرار دهید , و می‌توانید دقیقا ً بدانید که با زدن دکمه " شمارش " چند کلمه در آن صفحه وجود دارد . این ابزار کلمات را در صفحه وب سایت شمارش کرده و فورا ً آن عدد را به شما می‌دهد .
حتی بهتر , این وب سایت کلمه شمارشگر نیز لیستی از کلمات کلیدی مورد استفاده در صفحه‌ای که درخواست می‌کنید را به شما می‌دهد . شما نه تنها خواهید دانست که چند کلمه در صفحه نوشته شده‌اند , بلکه متداول‌ترین کلمات مورد استفاده در صفحه را نیز خواهید دانست .
فهرست چگالی کلید واژه به دو بخش تقسیم می‌شود . در سمت چپ , ابزار فهرستی از رایج‌ترین کلمات مورد استفاده در صفحه وارد شده را نمایش می‌دهد . فهرست اسناد صحیح چگالی کلید واژه صفحه به استثنای همه کلمات متداول ( این امر نشان بهتری از موضوع اصلی صفحه می‌دهد , و کلمات کلیدی مورد استفاده برای آن موضوع ) .
راه‌های زیادی وجود دارد که این اطلاعات ممکن است ارزشمند باشند . مترجمان اغلب می‌خواهند تعداد کلمات را در یک صفحه وب بدانند , زیرا این کار برای آن‌ها معمول است که مشتریان را با تعداد کلماتی که در صفحه ترجمه می‌کنند شارژ کنند , و نه لزوما ً تعداد کلماتی که در زبان ترجمه‌شده می‌نویسند . به همین دلیل تعیین سریع کلمه شمارش یک صفحه مهم است .
خواننده ممکن است به سادگی کنجکاو باشد که بداند چند کلمه در صفحات نویسندگان یا وبلاگ نویسان خاصی که دنبال می‌کنند وجود دارد. یک نویسنده ممکن است به این اطلاعات نیز علاقه داشته باشد اگر آن‌ها بخواهند نوشته‌های خود را پس از وبلاگ نویس یا نویسنده‌ای دیگر که تحسین می‌کنند سبک کنند . این اطلاعات ممکن است به آن‌ها کمک کند تا وب سایت یا وبلاگ بهتری بسازند .
این ابزار همچنین می‌تواند برای بررسی صفحات وب سایت یا وبلاگ خود استفاده شود . زمانی که می‌دانید کدام صفحات محبوب‌ترین صفحات سایت شما هستند , می‌توانید نشانی‌های اینترنتی آن‌ها را وارد کنید تا ببینید چه تعداد کلمه با موضوعاتی که در مورد آن‌ها می‌نویسید بهتر عمل می‌کند . این کار می‌تواند به شما کمک کند تا در آینده محتوای خود را بنویسید که خوانندگان بیشتری نیز برای دیدن نوشته‌های شما می‌آورد . همچنین می‌تواند کمک بزرگی برای کسانی باشد که مقالاتی برای وب سایت‌ها و وبلاگ نویسان می‌نویسند . برای مثال , برای کسانی که به سئو علاقه‌مند هستند , آن‌ها قادر خواهند بود کلمه شمارش و تراکم کلمات کلیدی را برای صفحات محبوب در اینترنت در هر موضوعی که ممکن است در مورد آن بنویسند ببینند . این اطلاعات می‌تواند به آن‌ها نشان دهد که چگونه نوشته‌های خود را در این موضوع خاص بهتر رتبه‌بندی کنند . مهم نیست که شما تصمیم می‌گیرید از این پیشخوان استفاده کنید , باید اطلاعات ارزشمندی را به شما بدهد که می‌توانید از آن برای بهتر کردن نوشتن خود علاوه بر محتوای کلی برای وبلاگ‌ها و وب سایت‌هایی که برای آن‌ها می‌نویسید استفاده کنید .

شاخصه های محتوای وب سایت

مشخصات مطالبی که در وب سایتتان مینویسید علاوه بر جذابیت و استفاده از تعداد کلمات مناسب برای رساندن مفهوم باید شاخصه های دیگری نیز داشته باشد.
مفید و مرتبط باشد . کلید کپی موفق وب سایت محتوای مربوطه است . برای مردم بنویسید نه موتورهای جستجو . شما محصول خود را به موتورهای جستجو می‌فروشید ; به مردم می‌فروشید . جالب باشید , یک مشکل را حل کنید و یک راه‌حل ارائه دهید .
تمرکز کنید . بر روی یک موضوع , خدمات یا محصول پیشنهادی در هر صفحه تمرکز کنید. تلاش برای تطبیق با ایده‌های زیاد در یک صفحه , مردم را گیج کرده و حواس آن‌ها را پرت خواهد کرد .
مختصر باشید . کم‌تر زمانی است که به طول محتوا برسد . به هنگام رسیدن به نقطه مورد نظر خود , فشرده باشید . شما می‌خواهید به اندازه کافی نامه بنویسید تا مشتری هدف خود را متقاعد کنید که اقدام کند و آن‌ها را وادار کنید که بیشتر بدانند , اما شما توجه کسی را بعد از یک نکته خاص از دست خواهید داد . شما فقط حدود ۸ ثانیه وقت دارید تا توجه کسی را جلب کنید .
عناوین را وارد کنید. خوانندگان دوست دارند اطلاعات را در صفحات وب سایت اسکن کنند. دقت کنید که محتوای وب سایت شما شامل تی‌تر روزنامه‌ها برای هدایت چشم‌های خوانندگان در حال پویش در صفحه باشد . اضافه کردن برچسب h1 ( تیتر ) در هر صفحه وب نیز بهینه‌سازی موتور جستجو روی صفحه را بهبود می‌بخشد .
از نقاط گلوله استفاده کنید. حالت در نقطه . در صورت امکان , ایده‌ها و نکات را به سرعت جذب کنید تا خوانندگان بتوانند اطلاعات را جذب کنند . خواندن و نگهداری فهرست‌های گلوله آسان‌تر است .
سازگار باشید . بسیاری از کسب و کارها اشتباه بزرگی می‌کنند که در لحن و پیام خود متناقض هستند . داشتن یک صدا ثابت باعث می‌شود که مردم شما را به یاد داشته باشند , درک اعتماد را افزایش دهند و برندسازی و پیام‌رسانی کلی شما را افزایش دهند .
اضافه کردن تماس‌ها به کنش . هدف بیشتر محتوای وب سایت این است که مردم اقدام کنند . شامل تماس‌ها به کنش ( cta ) در تمام صفحات سایت شما ضروری است . یعنی چی ؟ جایی در هر صفحه , به طور ایده‌آل در پایان یا در طرف دیگر , آن‌ها را وادار کنید کاری انجام دهند .

 

جام ارژنگ

سلام شما از طریق واتساپ با جام ارژنگ تماس گرفته اید.لطفا پیامتان را بگذارید.

... تماس با واحد پشتیبانی
Close and go back to page

مجری تبلیغات