جام ارژنگ

 

جام ارژنگ جام ارژنگ جام ارژنگ

چگونه بازی سئو را در صفحه اول گوگل ببریم

بازی سئو دارای استراتژی های متفاوتی است و دانستن این استراتژی ها و پیش بینی حرکت رقبا در صفحه اول گوگل میتواند باعث شود تا ما برنده بازی سئو شویم.

بازی سئو مانند یک لیگ ورزشی فوتبال،بسکتبال یا فوتبال در یک دوره زمانی نتیجه خود را نشان میدهد.

شاید در ابتدا خواندن عبارت بازی سئو تا حدودی خنده دار و شاید غیر معمول باشد اما باید توجه داشت که سئو یک بازی برای کسب رتبه و افزایش بازدید و جذب ترافیک و درنهایت رسیدن به بهترین جایگاه در صفحه اول گوگل است.

به نظر می‌رسد همه استراتژی‌های متفاوتی برای موفقیت در بازی سئو بهینه‌سازی موتور جستجو دارند . برخی افراد به شما می‌گویند که کلید واژه غنی پاسخ است . دیگران می‌گویند رتبه‌بندی براساس کمیت و کیفیت لینک‌های ورودی است .
با این حال , دیگران استدلال خواهند کرد که این تنها meta است که مهم است .
عده ای نیز برای برنده شدن در بازی سئو به تکنیک های کلاه سیاه روی میآورند.
مسیر یک وب سایت موفق ترکیبی از استراتژی‌های بالا است , در ساده‌ترین شکل سئو به معنای قرار دادن اولین بازدید کنندگان تان و دادن تجربه خوشایند به آن‌ها است.

نکات مهم قبل از شروع بازی سئو

قبل از شروع بازی سئو باید بدانید که در صنعت شما از نظر بازاریابی چه می‌گذرد و وب سایت شما تا چه حد به رقابت می‌رسد .
این مثال ساده شده را در نظر بگیرید . اگر ۳ صفحه مطالب در مورد سوژه x داشته باشید و رقابت شما ۱۰ صفحه در مورد سوژه x داشته باشد , به احتمال زیاد رقابت شما بالاتر از شما خواهد بود . به نظر می‌رسد سایت رقیب شما در گوگل به عنوان مرجع در این موضوع به نظر می‌رسد , اینطور نیست ؟
اگر تمام اطلاعات وب سایت شما " کوتاه " باشد و اطلاعات وب سایت رقیب تان بیشتر , پس باز هم وب سایت رقیب شما بهتر از وب سایت شما عمل خواهد کرد .
اگر حقایق مهم در گوشه‌های تاریک وب سایت شما دفن شوند , پیدا کردن و شاید به شکل pdf یا فلاش دشوار است , و اطلاعات رقیب شما باز هم در جلو و مرکز است , رقیبتان شما را به خطر می‌اندازد . و در نهایت , اگر از گرفتن لینک‌های ورودی یا meta غفلت کرده‌اید کلمات کلیدی اصلی خود را در بر ندارید , با چندین ضربه وارد بازی شده‌اید .

•دیگر نمی‌توانید با یک وب سایت که تنها یک نسخه آنلاین از بروشور چاپی شما است , کنار بیایید .این کار نه تنها از نظر رتبه‌بندی موتور جستجو شما موثر خواهد بود , بلکه بازدیدکنندگان را متقاعد نخواهد کرد که اقدام کنند , چه برای اشتراک , تماس , سفارش یا زمان‌بندی قرار ملاقات . وب سایت شما به محتوای بیشتری نیاز دارد.
آخرین باری که به سایت خود محتوایی اضافه کرده‌اید چه زمانی است یا محتوای موجود آن را به روز کرده‌اید ؟ دیگر نمی‌توانید با وب سایتی که پنج سال پیش راه‌اندازی شد کنار بیایید و از آن زمان تغییر نکرده اید . گوگل می‌خواهد مطالبی را ارائه کند که مرتبط و به موقع است . اگر وب سایت تان کهنه است , گوگل می‌داند و سایر سایت‌های فعلی را بالاتر از سایت شما رتبه‌بندی می‌کند .
اگر وب سایت شما یک نمایش واقعی از برند شرکت شما نباشد , شما در یک نقطه‌ضعف بزرگ هستید . اما زیبا همه چیز نیست . یک طرح بزرگ بدون کپی مسحور کننده کالاها را تحویل نمی‌دهد .
•استراتژی‌هایی که ممکن است در روزهای اولیه کار کرده باشند , زمانی که اینترنت جدید بود و تعداد کمی از شرکت‌ها وب سایت‌هایی داشتند که امروز موثر نیستند . الان خیلی آنلاین است . شما باید فعالانه به وب سایت خود اضافه کنید , به روز رسانی و بهبود دهید .

مزایای برنده شدن در بازی سئو

هنر بهینه سازی در موتورهای جستجو برای برنده شدن در بازی سئو است. این سه ستون مشخص می‌کنند که بازدیدکنندگان درباره وب سایت شما و چگونگی تعامل با آن چه فکر می‌کنند .

قدرت , ارتباط و اعتماد همگی در مورد بهبود تجربه کاربری . آن‌ها با هم استراتژی سئو را با توانایی جذب موتورهای جستجو و کاربران یکسان تولید می‌کنند .

•قدرت توانایی برقراری ارتباط اطلاعات متخصص سئو به شیوه‌ای است که برای مخاطبان هدف قابل‌درک است . تخصص صرف برای به دست آوردن صدای آمرانه کافی نیست .

برای مثال ممکن است در استراتژی‌های بازاریابی متخصص باشید . با این حال , این تخصص تنها زمانی به عمل ترجمه خواهد شد که شما بتوانید این استراتژی‌ها را به زبان و سبکی که آن‌ها درک می‌کنند به مخاطبین خود منتقل کنید . این راز صدای واقعی قدرت است .

زمانی که اطلاعات مرتبط باشند , صدای قدرت درگیر می‌شود . به عنوان مثال , کسی که به دنبال ورزش‌های ماجراجویی است بعید است در وب سایتی که در مورد بازی‌های ps4 صحبت می‌کند توقف کند , مهم نیست که چه میزان قدرت در صفحه درباره بازی‌های ps4 به نمایش گذاشته شود .

وقتی کسی در جستجوی ورزش‌های ماجراجویی کلمات مناسب را در یک SERP پیدا می‌کند ( صفحه نتایج موتور جستجو ) , جستجوگر روی آن کلیک خواهد کرد . اگر اطلاعات مرتبط باشد , و به روشی آسان برای درک جریان پیدا کند , بازدیدکنندگان به آن سایت اعتماد خواهند کرد .

در صنعت بازاریابی دیجیتال مدتی است که بک لینک به سئو کمک می‌کند . این تغییر نکرده است . بک لینک یک نشانه این است که وب سایت‌های دیگر اطلاعات موجود را به اندازه کافی برای ارجاع به شما پیدا می‌کنند . به همین دلیل است که آن‌ها درجه‌ای از قدرت را نشان می‌دهند .
با این حال , مهم است که به یاد داشته باشید که اعداد صرف کافی نیستند . الگوریتم های گوگل می‌توانند وزن نسبی صفحاتی را که برای شما توضیح می‌دهند , تشخیص دهند . چند بک لینک در پست‌های مهمان که در سایت‌های دیگر می‌نویسید ممکن است کافی نباشد .

سئو در واقع یک علم هنر است . شما می‌توانید آن را به اندازه کافی خوب انجام دهید و نتایجی بگیرید که به اندازه کافی خوب هستند . اما برای کسب و کارها در بازارهای شلوغ و اشباع , گاهی اوقات به اندازه کافی خوب نیست .

برای برنده شدن در بازی سئو کافی نیست که کلمات کلیدی را بصورت انباشته در وب سایت و در محتوای خود قرار دهید . گوگل از حالا باهوش‌تر است . شما باید از آن‌ها استفاده کنید تا معنای آنچه که نیاز دارید را در متن بیان کنید . الگوریتم گوگل به استفاده شما از کلمات کلیدی در محتوای شما , در meta , در نتایج جستجو و پشت صحنه نگاه می‌کند تا مطمئن شوید که کلمات کلیدی شما بیش از حد استفاده نمی‌شوند .

 

جام ارژنگ

سلام شما از طریق واتساپ با جام ارژنگ تماس گرفته اید.لطفا پیامتان را بگذارید.

... تماس با واحد پشتیبانی
Close and go back to page

مجری تبلیغات