• سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان
  • تبلیغات گوگل

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

بازاریابی و تبلیغات

20 ایده بازاریابی و تبلیغات کم هزینه برای کارآفرینان سودجو

صرف اینکه شما یک میلیون دلار هزینه برای تبلیغ کسب و کار خود ندارید به این معنی نیست که هنوز نمی توانید در تبلیغات موثر باشید. اگر می خواهید این تلاش پیشرفت کند ، ایجاد یک برنامه بازاریابی و تبلیغات موثر برای تجارت شما باید در بالای لیست کارهای شما قرار گیرد. بازاریابی در هر شغلی ضروری است زیرا این امر به شما امکان می دهد محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنید ، با مشتریان تعامل داشته باشید و از رقبا متمایز شوید.

تبلیغات کم هزینه,بازاریابی و تبلیغات,تبلیغات ارزان,تبلیغات بازار,تبلیغات چیست,بازاریابی چیست,چگونه تبلیغات کنیم,چگونه بازاریابی کنیم,اصول بازاریابی,اصول تبلیغات ارزان

گزینه های بازاریابی ارزان قیمت زیادی وجود دارد که می توانید آنها را در کسب و کار خود پیاده سازی کرده و از آنها استفاده کنید. تعدادی از گزینه هایی که می توانید انتخاب کنید ، بسیار ساده است که بدون توجه به محدودیت بودجه خود ، یک برنامه بازاریابی م based ثر بر اساس داده های سخت تهیه کنید. حتی بهتر از این این است که بسیاری از این استراتژی های بازاریابی را می توان به صورت رایگان پیاده سازی کرد. اما اگر در زمینه کارآفرینی خود به کمک مالی احتیاج داشتید ، وام واشنگتن را با پول نقد اضطراری سریع در نظر بگیرید .

ایده های بازاریابی و تبلیغاتی کم هزینه

در اینجا لیستی از 20 ایده بازاریابی کم هزینه و تبلیغاتی وجود دارد که می توانید از آنها برای شروع کمپین های بازاریابی خود در سال جدید استفاده کنید:

۱ Can کانواسینگ

این روش شامل چاپ چند برگه ارزان قیمت و توزیع آنها در پارک ها یا فروشگاه های تجاری محلی است. Canvassing برای مشاغل مرتبط با خدمات بسیار خوب عمل می کند.

برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را از نظرخواهی به دست آورید ، افرادی را که به طور طبیعی برون گرا هستند استخدام کنید و آنها را در مناطقی که معمولاً شلوغ است قرار دهید. این افراد را تشویق کنید تا با مودبانه به رهگذران نزدیک شوند و با آنها وارد گفتگو شوید. اگر کسب و کار شما توسط افرادی که می دانند چگونه به هر کسی احساس آرامش بدهند ، عموم مردم را متقاعد کند که از شما خرید کنند ، برای تجارت شما راحت تر خواهد بود.

2. بازاریابی محتوا

من مطمئن هستم که تاکنون همه تبلیغات بازاریابی محتوا را شنیده اید. خوب ، من اینجا هستم تا به شما بگویم بازاریابی محتوا هیاهو نیست و در واقع کار می کند. به گفته یک آژانس سئو در انگلستان ، بازاریابی محتوا شامل نوشتن محتوای ارزشمند و سپس بازاریابی آن اطلاعات از طریق بسترهای مختلف مانند بسترهای رسانه های اجتماعی ، وب سایت شما و غیره است.

بازاریابی محتوا امروزه متداول است ، بنابراین انتظار داشته باشید چندین کسب و کار پیدا کنید که این خدمات را ارائه می دهند. برون سپاری یک آژانس بازاریابی برای مشاغل شما در واقع مقرون به صرفه است زیرا این امر به شما امکان می دهد بدون هدر دادن منابع در طول فرایند به موثرترین ابزارها و استراتژی های بازاریابی دسترسی پیدا کنید. این آژانس ها سالها تجربه در زمینه بازاریابی محتوا دارند و استخدام آنها شما را از استرس آزمایش چندین استراتژی بازاریابی که مطمئن نیستید کارایی دارد یا خیر ، نجات می دهد.

3.  صفحه نمایش تبلیغاتی LED

برای کسب و کار محلی و ارتقاء نام تجاری ، یک صفحه LED مناسب پیدا کنید  ، مزایای محصولات خود را از طریق تبلیغات پویا مقرون به صرفه ترین انتخاب انتخاب کنید. اگر به این سمت متمایل هستید ، حتماً هزینه نمایشگرهای LED را که در خیابان های شلوغ یا شلوغ در منطقه شما قرار دارند بپردازید. هدف شما در اینجا این است که مطمئن شوید صفحه LED برای بیشتر افراد قابل مشاهده است.

4. روی یک وب سایت حرفه ای سرمایه گذاری کنید

شما می توانید با استفاده از هر تعداد سازنده وب سایت بصورت آنلاین ، یک وب سایت با ظاهر حرفه ای ایجاد کنید . وردپرس یک بستر عالی برای استفاده از وب سایت حرفه ای است. هنگام ایجاد یک وب سایت ، مطمئن شوید که پلت فرم سریع بارگیری می شود و این سایت پاسخگو و تمیز است. از قرار دادن بیش از حد عناصر طراحی در یک صفحه اجتناب کنید زیرا این کار فقط باعث ایجاد سردرگمی می شود و می تواند دلیل خروج کاربران آنلاین از وب سایت شما شود. 

5. ایجاد و ارائه کارت های کوپن رایگان

خدمات یا مشاوره رایگان ، شما مشتریان را تشویق می کنید تا کسب و کار شما را امتحان کنند. در اینجا یک نکته دیگر وجود دارد: از پشت کارت ویزیت خود به عنوان منطقه ای برای ارائه رایگان استفاده کنید.

6. یک وبلاگ راه اندازی کنید

وبلاگ نویسی یک راه عالی برای بازاریابی و تبلیغ کسب و کار شما با قیمت ارزان است. اطمینان حاصل کنید که مکرراً بنویسید و مشتریان خود را در جریان موارد جدید در کسب و کار خود قرار دهید. اگر نمی توانید به تنهایی بنویسید یا کارگران تمام وقت نگه دارید ، کسانی را که مشاغل مستقل انجام می دهند در نظر بگیرید   تا این کار را برای شما انجام دهند. راهنمای گام به گام من برای شروع یک وبلاگ تجاری را بررسی کنید .

7. در شبکه های اجتماعی فعال شوید

 

شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر و LinkedIn بسترهای رایگان و عالی هستند که می توانید از آنها برای ارتقاء تجارت خود استفاده کنید. مطمئن نیستید که رسانه های اجتماعی برای کسب و کار شما مناسب است ، این آمار را از Convince and Convert دریافت کنید .


8. یک صفحه رایگان فیس بوک برای مشاغل خود ایجاد کنید

به طور میانگین فیس بوک بیش از 1.23 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد. ایجاد یک صفحه طرفداران فیس بوک یک راه عالی برای ایجاد نام تجاری شما است ، با مشتریان وفادار خود درگیر باشید و برای مشتریان بالقوه دید جدیدی پیدا کنید.

9. یک گروه LinkedIn راه اندازی کنید

گروه های LinkedIn به شما امکان می دهد با سایر افراد در همان صنعت ارتباط برقرار کنید و همچنین به کسانی که دارای علایق مشابه هستند اجازه می دهد با یکدیگر به اشتراک بگذارند ، پست بگذارند و مشاغل ببینند ، تماس های جدید برقرار کنند و در غیر این صورت تأسیس شوند.

10. ایجاد خبرنامه ایمیل

خبرنامه های ایمیل یک راه عالی برای پر کردن مشتریان فعلی شما در مورد رویدادهای کسب و کار شما است.  Aweber یک منبع عالی است که می توانید از آن برای شروع خبرنامه ایمیل استفاده کنید .

11. برای مشاغل کوچک خود بیانیه مطبوعاتی بنویسید

بیانیه مطبوعاتی اساساً یک اطلاعیه است که در آن می توانید جزئیات مربوط به کسب و کار خود و خدمات ارائه شده را ارائه دهید. 

12. شروع به مشارکت در رویدادهای شبکه کنید

این یک راه آسان برای شناختن و تعامل با دیگران است که در جامعه شما و احتمالاً حتی در همان صنعت هستند.  Meetup.com به شما امکان می دهد تا بر اساس موقعیت مکانی جستجو کرده و رویدادها و گروه های مختلفی را برای شرکت در آنها پیدا کنید. همچنین ممکن است  سفیران تجاری  را به عنوان نماینده شرکت خود و آموزش و ایجاد آگاهی از طرف شما انتخاب کنید.

13. پست مهمان و ارسال مقاله به وبلاگ های دیگر در صنعت شما

با افراد تأثیرگذار در صنعت خود ارتباط برقرار کنید و پیشنهاد دهید تا مقالات آموزنده را به وبلاگ های خود ارسال کنید. ارسال پست مهمان برای آنها راهی دیگر برای کسب اطلاعات بیشتر در صنعت شما به شما می دهد.

14. در ازای ارجاع به مشتریان فعلی خود برنامه های تشویقی و پاداش ارائه دهید ، مشتریان فعلی

خوشحال خواهند شد (و انگیزه بیشتری خواهند داشت) که شما را به یکی از دوستان خود ارجاع دهند. در طول راه بینش   آنها را به دست آورید و در حالی که راهی برای بهره مندی از ارجاع به کسب و کار خود در اختیار آنها قرار می دهید ، از آنها بازخورد بگیرید. این پست وبلاگ را بررسی کنید  تا ایده هایی در مورد مشوق ها و پاداش هایی که می توانید در ازای مراجعه به مشتریان ارائه دهید ، دریافت کنید.

15. مشارکت های مشترک را با سایر شرکت های موجود در زمینه تجاری خود راه اندازی کنید

پیوستن به نیروهای دیگر با مشاغل دیگر در صنعت شما باعث می شود شما بیشتر در معرض دید قرار بگیرید و به شما این امکان را می دهد که بیشتر در معرض دید مشتریان بالقوه قرار بگیرید. شرکت در یک رویداد مشترک با شرکت دیگری مشابه شرکت شما را در نظر بگیرید.

16. وبینارها یا سمینارهای رایگان را در زمینه موضوعات داغ صنعت خود برگزار کنید

مردم برای گوش دادن به وبینار وارد سیستم می شوند ، به خصوص اگر معتقد باشند شما در موضوعی که در آن تخصص ندارید متخصص هستید. اگر می خواهید یک قدم به جلو بردارید ، در پایان وبینار فراخوانی را برای انجام یک دوره آنلاین رایگان به آنها اضافه کنید. اگر می خواهید لیستی از بسترهای ایجاد این دوره های آنلاین را ببینید ،  این پست را بررسی کنید .

17. تأییدیه ها را در LinkedIn دریافت کنید

LinkedIn به دیگران اجازه می دهد تا شما را "تایید" کنند - از این تأییدات در وب سایت خود به عنوان اعتبارسنجی برای تقویت اعتبار استفاده کنید.

18. آزمایشات رایگان محصولات خود یا مشاوره رایگان را در اختیار دیگران قرار دهید

مردم عاشق رایگان هستند! چه محصول باشد یا خدمات ، می توانید برای مشاوره رایگان معامله ای را برای مشتریان اولین بار ارائه دهید. ژان از AlignMat دقیقاً این کار را انجام داد وقتی که  با هر فروشی که برای طب فشاری فروخته می شد ، یک اصلاح کننده وضعیت رایگان به شما هدیه می داد  !

19. در وبلاگ های صنعت خود نظر دهید

برای سایر وبلاگ های تجاری در صنعت خود نظر دهید. این به شما کمک می کند ترافیک بیشتری به وب سایت خود داشته باشید ، که می تواند منجر به کسب و کارهای بیشتر شود.

20. امضای ایمیل خود را مارک کنید

امضای ایمیل شما یکی از نادیده گرفته شده ترین مکانهایی است که می توانید برای ارسال و تبلیغ کسب و کار خود در هر بار ارسال ایمیل از آن استفاده کنید.  Wisestamp (پیوند aff) یک منبع عالی است که می توانید از آن برای ایجاد یک امضای ایمیل مارک دار استفاده کنید.

چشم انداز بازاریابی مشاغل شما می تواند بسیار زیاد باشد ، به ویژه هنگامی که شما یک کسب و کار کوچک با بودجه حتی کوچکتر هستید. خبر خوب این است که بازاریابی نیازی به هزینه هزاران یا حتی صدها دلار ندارد.

کوکا | Shutterstock.com

مطالب مرتبط: 3 سلاح مخفی روابط عمومی برای ساختن نام تجاری شما

در اینجا 20 راهی وجود دارد که می توانید مشاغل کوچک خود را با کمترین هزینه یا حتی بدون هیچ بودجه ای به بازار عرضه کنید.

1. مطالب شگفت انگیز را در وبلاگ خود قرار دهید

وبلاگ شما پایه و اساس سایر تلاش های بازاریابی شما خواهد بود. جایی است که شما بازدیدکنندگان را هدایت می کنید ، روابط را تقویت می کنید و سرنخ ها را جذب می کنید. اطمینان حاصل کنید که مرتباً مطالبی را که نیازها و علایق مخاطبان شما را برآورده می کند ، ارسال کنید.

 

2. یک حساب Google برای کسب و کار من ایجاد کنید. 

اگر می خواهید کسب و کار شما در جستجوی محلی نشان داده شود ، یک  حساب Google برای کسب و کار من ضروری است. این امر باعث می شود کسب و کار شما نه تنها در جستجو ، بلکه در Google Maps و Google+ نیز قابل مشاهده باشد.

3. با HARO روابط عمومی رایگان دریافت کنید.

روابط عمومی رایگان در مجلات و وب سایت های ملی چگونه است؟ ایجاد یک حساب رایگان با HARO . (به گزارشگر کمک کنید) و به سeriesالات مربوط به رسانه پاسخ دهید.

 

4. ایجاد یک لیست ایمیل رایگان (یا ارزان). 

هر صاحب مشاغل باید یک لیست ایمیل داشته باشد! اما هنگامی که تازه شروع به کار کرده اید ، احتمالاً نمی خواهید به هزینه ماهانه ای که بسیاری از خدمات مدیریت ایمیل از شما دریافت می کنند ، متعهد شوید. خوشبختانه اکثر آنها یک گزینه رایگان برای مشاغل با لیست های کوچکتر ارائه می دهند. به عنوان مثال ،  MailChimp  خدمات خود را به صورت رایگان برای مشاغل با کمتر از 2000 مشترک ارائه می دهد. و هنگامی که آمادگی دارید همه چیز را به سطح بعدی برسانید ،  aWeber  فقط با 19 دلار در ماه شروع می شود.

5. مقاله ای را در مجله صنعت ارائه دهید. 

تبلیغات در مجلات تجاری می تواند هزاران دلار برای شما هزینه داشته باشد. اما مشارکت در مقاله؟ کاملا رایگان. بسیاری از مجلات مشارکت مهمان را می پذیرند و به شما اجازه می دهند مشاغل خود را در بیوگرافی خود تبلیغ کنید.

6. در رویدادهای شبکه محلی شرکت کنید. 

رویدادهای تجاری محلی را در  Meetup.com بررسی کنید ، یا ببینید که اتاق های محلی یا انجمن مشاغل کوچک شما میزبان چه رویدادهایی هستند.

7. حامی یک مسابقه باشید. 

با یک تجارت تکمیلی در طاقچه خود تماس بگیرید و پیشنهاد دهید که مسابقه ای را با هم برگزار کنید. این می تواند راهی عالی برای ارتقاء متقابل مشاغل شما باشد.

8. یک برنامه وابسته ایجاد کنید.

اگر محصول دیجیتالی (مانند کتاب الکترونیکی) ارائه می دهید ، یک برنامه وابسته با خدماتی مانند  E-junkie تنظیم کنید . فقط با پنج دلار در ماه ، نمی توانید اشتباه کنید!

 

مطالب مرتبط: 11 ابزار رایگان قاتل برای راه اندازی و ایجاد استارتاپ خود

9. پست مهمان در سایت های معروف طاقچه. 

ارسال پست مهمان می تواند راهی عالی برای جذب مخاطبان جدید باشد. فراموش نکنید که یک پیوند به سایت خود را در بیوگرافی خود وارد کنید!

10. در مورد پست های وبلاگ نظر دهید. 

گذاشتن نظرات متفکرانه در وبلاگ هایی که دنبال می کنید می تواند راهی عالی برای جلب توجه صاحبان وبلاگ و بازدیدکنندگان باشد.

11. وبینارهایی را در سایت خود میزبانی کنید. 

میزبانی وبینارها می تواند پرهزینه باشد. با این حال ، برخی از شرکت ها گزینه های رایگان یا کم هزینه را برای صاحبان مشاغل کوچک ارائه می دهند. برخی از گزینه های ارزان عبارتند از  Webinars OnAir  (از 19.97 دلار در ماه شروع می شود) یا  MeetCheap  (از 9.97 دلار در ماه شروع می شود). اگر به دنبال گزینه ای ارزان تر هستید ، Google  Hangouts On Air  100 درصد رایگان است.

12. عضو ارزشمند جوامع افراد دیگر (OPC) شوید. 

به گروه های فیس بوک و LinkedIn در صنعت خود بپیوندید و مشاوره و اطلاعات ارزشمندی ارائه دهید. همانطور که اعضا ارزش شما را ارائه می دهند ، آنها می خواهند در مورد شما و آنچه شما ارائه می دهید بیشتر بدانند.

 

13. یک لیست رایگان Yelp ایجاد کنید. 

اگر مشاغل محلی هستید ،  کسب و کار خود را به Yelp اضافه کنید . این برنامه رایگان است و می تواند راهی عالی برای افزایش دید شما در موتورهای جستجو باشد.

14. ایجاد یک گروه فیس بوک. 

یک گروه فیس بوک موضوعی ایجاد کنید که مشتریان شما مشتاق عضویت در آن باشند. آن را حول موضوعی یا موضوعی متمرکز کنید ، نه حول کسب و کار شما. به عنوان مثال ، یک بازاریاب می تواند گروهی با عنوان "نکات بازاریابی برای صاحبان مشاغل کوچک" ایجاد کند.

15. یک محصول-اطلاعات رایگان در سایت خود ارائه دهید. 

یک کتاب الکترونیکی یا محصول دیجیتالی دیگر ایجاد کنید تا به سایت خود هدیه دهید. این یک راه عالی برای جذب بازدیدکنندگان به لیست شما و ورود به قیف شما است!

 

16. از اعتبار تبلیغات رایگان فیس بوک و گوگل استفاده کنید. 

فیس بوک و گوگل همیشه کوپن های اعتباری رایگان به شما می دهند. هنگام ثبت نام در سرویس هایی مانند میزبانی وب یا AdWords ، از کوپن های رایگان ارائه شده استفاده کنید و تبلیغات PPC را برای تست رانندگی انتخاب کنید.

17. اینفوگرافیک خود را بسازید. 

وقتی از سرویسی مانند infogr.am استفاده می کنید آسان و نسبتاً ارزان است  . اینفوگرافیک ها برای بازگشت به سایت شما عالی هستند!

18. ایجاد کارت های ویزیت چشم نواز.

متمایز کردن کارت ویزیت های شما می تواند توجه شما را در رویدادهای تجاری زنده جلب کند. MO O  طرح های منحصر به فردی را ارائه می دهد. مانند کارت های مربع و مینی ، فقط از 19.99 دلار شروع می شود.

19. یک کلاس محلی برگزار کنید. 

ارائه کلاس رایگان در محل می تواند راهی عالی برای جذب افراد محلی به محل کار شما باشد.

20. اطلاعات شگفت انگیز رایگان را در رسانه های اجتماعی ارائه دهید. 

به عنوان یک بازاریاب رسانه های اجتماعی ، نمی توانم این یکی را کنار بگذارم! اطلاعات ارزشمند را با طرفداران و دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید و به یک متخصص مورد اعتماد در صنعت خود تبدیل شوید. نمی دانید چه چیزی را باید به اشتراک بگذارید؟ در اینجا  50 ایده وجود دارد که به شما در برقراری ارتباط با دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی کمک می کند .

امیدوارم این 20 روش را برای بازاریابی مشاغل کوچک خود با کمترین هزینه مفید بدانید. شما چه چیزی مایلید به این لیست اضافه کنید؟ چگونه کسب و کار خود را با بودجه بازاریابی می کنید؟

 

به طور کلی ارزان ترین راه تبلیغات تبلیغات رسانه های اجتماعی و تبلیغات طبقه بندی شده است. این نوع تبلیغات را می توان از 20 دلار شروع کرد.

اما در حوزه ایده های تبلیغاتی ارزان قیمت ، اگر در رسانه های کوچک در بازارهای کوچک خرید کنید ، شاید بتوانید تبلیغات ارزان در رادیو ، مجلات تجاری ، وب سایت ها ، کتابهای کوپن محلی و حتی تلویزیون کابلی انجام دهید - از چند صد دلار تا چند هزار دلار.

همچنین ممکن است بتوانید کمپین های پست مستقیم هر دری را از طریق سرویس پستی ایالات متحده به قیمت چند هزار دلار انجام دهید. تبلیغات پرداخت به ازای کلیک می تواند مقرون به صرفه باشد اگر بدانید چه کار می کنید و با دقت هدف گذاری کنید. در غیر این صورت ، می توانید بودجه خود را سریع از بین ببرید. این روش های تبلیغاتی ارزان قیمت مهم هستند اما گزینه های دیگری نیز وجود دارد.

ارزان ترین راه برای تبلیغ کسب و کار کوچک شما به عوامل مختلفی بستگی دارد. عوامل شامل نوع مخاطبی است که سعی می کنید به آن دسترسی پیدا کنید ، جایی که انتخاب می کنید ، تعداد مخاطبان ، مهارت های طراحی مورد نیاز برای ایجاد تبلیغات - و آنچه که بابت پول خود به دست می آورید.

نرخ تبلیغات بسیار متفاوت است. حتی نحوه محاسبه نرخ ها بر اساس نوع رسانه یا قالب متفاوت است. بنابراین همیشه در اطراف خرید کنید


 

ارزان ترین راه تبلیغات

حال بیایید هزینه های معیار و محدوده هزینه تبلیغات را برای انواع مختلف تبلیغات بررسی کنیم. این معیارها کلی هستند - با خرید دقیق می توانید قیمتهای ارزان تری پیدا کنید. همچنین ممکن است با قیمت های گرانتری روبرو شوید.



تبلیغات نمایش روزنامه

مبنای شارژ

روزنامه ها به طور سنتی برای تبلیغات نمایش داده شده به ازای هر اینچ ستون (PCI) هزینه دریافت می کردند. این بدان معناست که هرچه آگهی شما بزرگتر باشد ، هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد. به عنوان مثال ، یک تبلیغ نیم صفحه ای ممکن است 6 ستون در 10.5 اینچ - در مجموع 63 اینچ ستون اندازه داشته باشد.

امروزه روزنامه ها انواع مختلفی از نرخ تبلیغات را امتحان می کنند ، از جمله هزینه های ثابت و معاملات ترکیبی برای تبلیغات چاپی و آنلاین. برای تبلیغات باید با روزنامه محلی خود تماس بگیرید و کارت نرخ آنها را بخواهید.

محدوده بودجه معمولی



به عنوان مثال ، نمایندگی کلیولند ممکن است برای هر ستون اینچ 596.00 دلار هزینه دریافت کند. اگر آگهی شما به 10 اینچ ستون نیاز دارد ، قیمت آن 5،960.00 دلار خواهد بود. اگر می خواهید یک آگهی نیم صفحه ای با استفاده از مثال ما داشته باشید ، مبلغ 37،548 دلار برای تبلیغات نیم صفحه ای (636 59 596.00 دلار) خواهد بود.

با یک مثال سنگین ناامید نشوید. مقالات کوچکتر و روزنامه های هفتگی هزینه قابل توجهی کمتری دارند. تصور نکنید تبلیغات بسیار گران خواهد بود - همیشه در مورد نرخ ها استعلام کنید.

آگهی های طبقه بندی شده روزنامه

مبنای شارژ

یک ایده تبلیغاتی نسبتاً ارزان طبقه بندی روزنامه ها است. روزنامه ها معمولاً بر اساس اندازه طبقه بندی شده (در برخی موارد تعداد کلمات) ، تعداد روزهای تبلیغات و نوع طبقه بندی شده ، هزینه طبقه بندی شده را دریافت می کنند. بخش های طبقه بندی شده با رقابت بیشتر ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند. امروزه بسیاری از روزنامه ها دارای داشبورد آنلاین خود سرویس هستند که می توانید آگهی طبقه بندی شده خود را تنظیم کرده و با کارت اعتباری پرداخت کنید.



محدوده بودجه معمولی

بسته به نوع کسب و کار و اندازه خوانندگان روزنامه، شما ممکن است قادر به جای یک شروع آگهی طبقه بندی شده فقط کمی بیشتر از 5 $ در روز است.

یا اگر یک طبقه بندی شده به مدت 30 روز در بخش محبوب طبقه بندی شده ، مانند خودروها یا در روزنامه های متوسط ​​بزرگتر ، بین 200 تا 300 دلار قیمت داشته باشد.

تبلیغات رادیویی

مبنای شارژ



تبلیغات رادیویی را می توان یکی از روش های ارزان تبلیغات دانست ، اما باید با دقت خرید کنید.

تبلیغات رادیویی اغلب بر اساس "نرخ کل 4 هفته ای" به فروش می رسد. شما با توجه به تعداد مخاطبان رسیده هزینه پرداخت می کنید. بدیهی است که این بدان معناست که شما برای اجرای تبلیغات خود در یک نمایش محبوب درایو زمان بیشتر از ساعت 3 بامداد که افراد کمتری در حال گوش دادن هستند ، هزینه می کنید.

این نوع صورتحساب CPP نامیده می شود که مخفف هزینه در هر نقطه یا هزینه در هر امتیاز است.

CPP رتبه بندی یا محبوبیت برنامه رادیویی را که تبلیغ شما در آن ظاهر می شود تعیین می کند.



محدوده بودجه معمولی

برای دستیابی به بازار با 1 میلیون نفر ، محدوده بودجه تبلیغات نمایش رادیویی معمولی 12000 دلار است. در بازار بزرگتر از 5 میلیون نفر ، بودجه کل 4 هفته ای ممکن است 60،000 دلار باشد.

کارت نرخ iHeartCommunications ، سابقاً Clear Channel Communications ، صاحب 855 ایستگاه رادیویی در ایالات متحده ، نمای کلی خوبی دارد.

تبلیغات تلویزیونی

مبنای شارژ



مانند رادیو ، تبلیغات تلویزیونی به محبوبیت محدوده زمانی که در آن ظاهر می شوند ، اندازه بازار ، طول تبلیغات و سایر عوامل بستگی دارد.

در تلویزیون محلی، شکل به پرداخت با شروع در حدود 5 $ برای هر 1000 بینندگان در یک بازار با اندازه متوسط، برای یک اسلات آگهی 30 ثانیه. طبق گفته Skyworks Marketing ، این نرخ پایین است. می تواند بالاتر باشد.

محدوده بودجه معمولی

تبلیغات تلویزیونی گران قیمت هستند. برای یک تبلیغ تلویزیونی 30 ثانیه ای ، بودجه معمولی برای یک مشاغل کوچک ممکن است بین 5 تا 20 هزار دلار باشد تا بین مخاطبین بین 1 میلیون تا 4 میلیون نفر بیننده-به عنوان یک برآورد کم ،-به دست آید.



هزینه تبلیغات تلویزیونی ملی بسیار بیشتر است و از دسترس مشاغل کوچک دور خواهد بود. به عنوان مثال ، با توجه به Ad Age ، تبلیغ کنندگان مبلغ 400000 دلار برای تبلیغ در نمایش AMC "The Walking Dead" پرداخت می کردند.

با تبلیغات تلویزیونی ، همچنین هزینه تولید را تعیین کنید. بسته به پیچیدگی تبلیغات ، ممکن است تبلیغات تلویزیونی برای مشاغل کوچک از 2000 دلار تا 25000 دلار برای شما هزینه داشته باشد.

تبلیغات برای هر کلیک پرداخت کنید

مبنای شارژ

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (یا تبلیغات PPC) همان چیزی است که آنها پیشنهاد می کنند - شما فقط زمانی پرداخت می کنید که کسی روی تبلیغ کلیک کند. دو گزینه رایج پرداخت هر کلیک عبارتند از Google AdWords و Microsoft Bing Ads . تبلیغ شما در جستجوهای Google یا Bing و سایر وب سایت های موجود در شبکه های آنها مشاهده می شود. همچنین می توانید تبلیغات را بر اساس هر کلیک در برخی از رسانه های اجتماعی و سایر سایت ها خریداری کنید.



به طور معمول شما تبلیغات PPC را به صورت حراج خریداری می کنید ، به این معنی که مبلغ خاصی را که مایل به پرداخت هر کلیک هستید پیشنهاد می دهید. شما بر اساس کلمات کلیدی یا عوامل دیگر پیشنهاد می دهید. به عنوان یک قاعده کلی ، هرچه بیشتر پیشنهاد بدهید ، موقعیت بهتری در صفحه آگهی شما به دست می آید.

بودجه ای را با استفاده از داشبورد خود سرویس و آنلاین ارائه شده توسط سیستم تبلیغات تنظیم می کنید. این فناوری به طور خودکار پیشنهادات شما را در بودجه از پیش تعیین شده شما نگه می دارد.

محدوده بودجه معمولی

به عنوان مثال ، یک عبارت کلیدی مانند "راههای ارتقای مشاغل کوچک" با میانگین 10 تا 100 جستجو در ماه ممکن است فقط 1.90 دلار برای هر کلیک هزینه داشته باشد. در همین حال ، یک عبارت کلیدی مانند "تبلیغ مشاغل محلی" با میانگین 100 تا 1000 جستجو در هفته ممکن است 12.78 دلار برای هر کلیک هزینه داشته باشد.



در صورت تمایل می توانید بودجه ای معادل 3 دلار در روز و در مجموع 10 دلار در هفته تعیین کنید. با این حال ، اگر بودجه شما بسیار کم است ، ممکن است از نتایج ناامید شوید. برخی از کارشناسان پیشنهاد می کنند که حداقل 1000 دلار در ماه به تبلیغات PPC اختصاص دهید تا تأثیر خود را به دست آورید.

به گفته رابرت بردی ، شریک گواهی Google AdWords با بازاریابی راست ، ترفند هزینه عاقلانه در پرداخت به ازای کلیک ، ردیابی تبدیل است . "قبل از صرف هرگونه پولی برای PPC ، ردیابی تبدیل را تنظیم کنید. این کار به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد ، اما اگر می خواهید مسئولیت پذیری ، بینش مشتری و پشتکار ذکر شده در بالا را پیگیری کنید ، باید ردیابی تبدیل را به درستی نصب کنید. و بعد از نصب ، حتماً آن را تست کنید. سپس ، و فقط در آن صورت ، تبلیغات خود را روشن می کنید. "

همیشه یک ایده تبلیغاتی ارزان نیست ، اما تبلیغات با پرداخت کلیک می تواند ROI خوبی را به دنبال داشته باشد.

بنر تبلیغات آنلاین

مبنای شارژ

تبلیغات بنری یا تبلیغات نمایشی تبلیغات گرافیکی هستند که در وب سایت ها اجرا می شوند. اینها معمولاً بر اساس هزینه در هر هزار نمایش یا CPM هزینه می شوند. در وب سایت های کوچکتر ، تبلیغات نمایش داده شده گاهی اوقات بر اساس هزینه ثابت ، مانند X $ در هفته یا ماه ، دریافت می شود. معمولاً هرچه آگهی بزرگتر باشد ، نرخ آن بیشتر می شود. همچنین ، تبلیغات بالای صفحه (بالاتر در وب سایت) معمولاً هزینه بیشتری دارند.

محدوده باج معمولی

بسته به تعداد دفعاتی که آگهی بنر شما نمایش داده می شود ، می توانید تا 100 دلار تا هزاران دلار هزینه کنید. نرخ امروز ممکن است 10 دلار در دقیقه باشد ، به این معنی که شما باید 10 دلار به ازای هر هزار نمایش (به عنوان مثال ، تعداد دفعاتی که تبلیغ شما نمایش داده می شود) پرداخت کنید. به عنوان مثال ، اگر 500000 نمایش را با نرخ 10 دلار در دقیقه خریداری کنید ، 5000 دلار پرداخت می کنید که به شرح زیر محاسبه می شود:

  • تقسیم 500000 بر 1000 = 500.
  • سپس 500 * 10 = 5000 دلار را ضرب کنید.

همچنین باید هزینه ایجاد تبلیغات بنری را در نظر بگیرید. تبلیغات بنری ساده را می توان در اندازه های معمولی با هزینه کمتر از 50 دلار در هر آگهی ، در Design Pax ایجاد کرد . ایجاد فرمت های تبلیغاتی پیشرفته ، مانند تبلیغات رسانه های غنی یا تبلیغات ویدیویی ، هزینه بیشتری برای ایجاد آن دارد. اگر از Google Adwords برای تبلیغات نمایشی استفاده می کنید ، یک ابزار داخلی نیز وجود دارد که می توانید از آن برای ایجاد تبلیغات ساده با تصویر استفاده کنید.

هدف گیری مجدد تبلیغات

برای بسیاری از تبلیغات آنلاین ، یک تکنیک قدرتمند وجود دارد که باید در نظر بگیرید. به این می گویند "هدف گیری مجدد". در Google Adwords اصطلاحی که برای این تکنیک استفاده می شود " بازاریابی مجدد " است.

با هدف گیری مجدد ، می توانید آگهی خود را به کسی نشان دهید که از سایت شما بازدید کرده یا محصول شما را به صورت آنلاین مرور کرده است - حتی بعد از اینکه سایت شما را ترک کردند. اگر خریدار چندین بار محصول را مشاهده کرد ، این یک راه قدرتمند برای تبدیل سبد خرید رها شده به فروش است. اما می توان از آن برای اهداف دیگر نیز استفاده کرد. می توانید تبلیغات مجدد را طوری تنظیم کنید که برای کسانی که از سایت شما بازدید کرده اند نشان داده شود و آنها را تشویق کنید تا برگردند و در خبرنامه شما ثبت نام کنند یا ثبت نام کنند.

هدف گیری مجدد به طور چشمگیری احتمال دریافت کلیک بیشتر بر روی تبلیغات شما را افزایش می دهد - و یک کلیک تبدیل به عمل می شود. به گفته Wordstream ، بازدیدکنندگان قبلی سایت 2 تا 3 برابر بیشتر روی تبلیغ شما کلیک می کنند.

هدف گیری مجدد یا بازاریابی مجدد معمولاً مستلزم این است که یک قطعه کوچک از کد نرم افزار را در وب سایت خود وارد کنید. معمولاً درج این کد برای شما یا مدیر وب سایت شما چند دقیقه طول می کشد.

تبلیغات رسانه های اجتماعی

مبنای شارژ

تبلیغات رسانه های اجتماعی یک ایده تبلیغاتی ارزان محسوب می شود. سایت های اجتماعی مانند فیس بوک ، یوتیوب و اینستاگرام بسته به مخاطبی که امیدوارید به آنها دسترسی داشته باشید ، گزینه های مقرون به صرفه ای را ارائه می دهند.

به عنوان مثال ، با پرداخت چند سنت در هر نمایش ، می توانید یک پست یا ویدیوی اجتماعی را که ایجاد کرده اید "تقویت" کنید. یا می توانید یک تبلیغ واقعی ایجاد کنید و آن را اجرا کنید.

تبلیغات رسانه های اجتماعی با رفتن آنلاین به یک پلت فرم تبلیغاتی خود سرویس ارائه شده توسط سایت اجتماعی قرار می گیرد.

محدوده بودجه معمولی

با بودجه ای کمتر از 30 دلار ، بسته به جنسیت ، سن ، موقعیت جغرافیایی و علاقه ای که هنگام تعیین مخاطب خود انتخاب می کنید ، می توانید به چند هزار مخاطب برسید.

تبلیغات رسانه های اجتماعی می توانند بسیار مقرون به صرفه باشند. اما مطمئن شوید که برنامه مشخصی دارید که می خواهید با آنها به چه چیزی برسید و چرا. آیا به دنبال افزایش تعامل کانال خود هستید؟ آیا ترافیک به وب سایت شما بازگردانده می شود؟ فروش محصول؟ مشترکین خبرنامه دریافت کنید؟ یک چیز دیگر؟ افزایش پست صرفاً به این دلیل که فیس بوک می گوید نسبت به سایر پست های شما جذابیت بیشتری پیدا کرده است ، منطقی نیست. هدف داشته باشید.

"سایت های رسانه های اجتماعی توانایی جدیدی را برای درک مخاطبان خود فراتر از جمعیت شناسی ساده مانند سن ، جنسیت و جغرافیا ارائه می دهند. آگهی دهندگان اکنون می توانند بر اساس عواملی مانند عنوان شغل ، رفتار خرید و علایق مورد هدف قرار گیرند. روبرت بردی ، متخصص تبلیغات از Righteous Marketing ، می گوید که وقتی این کلیک ها را بر اساس هدف گیری آنها دنبال می کنید ، می توانید بفهمید که این گروه های بسیار متمرکز چگونه با محتوای شما تعامل دارند ، هر چند وقت یکبار از سایت شما بازدید می کنند و چقدر خرید می کنند .

صفحات زرد

مبنای شارژ

یک دهه پیش کتابهای چاپ شده با صفحات زرد جزء اصلی مشاغل کوچک محلی بود. امروزه اکثریت فعالیت صفحه زرد به صورت آنلاین منتقل شده است. کتابهای چاپ شده به شدت کاهش یافته و در برخی از بازارها به طور کامل حذف می شوند.

با حرکت آنلاین ، راه حل های تبلیغاتی صفحات زرد به بسته های دید آنلاین تبدیل شده است. بسته ها ممکن است شامل لیست های تجاری در مکانهایی باشد که مصرف کنندگان به همراه یک وب سایت جستجو می کنند. همچنین می توانید خدمات بهینه سازی موتورهای جستجو و خدمات مربوط به بازاریابی را انتخاب کنید.

محدوده بودجه معمولی

برای مثال ، بسته های موجود در YP.com ماهانه برای حضور در 5 صفحه وب مناسب برای تلفن همراه ، حدود 79 دلار شروع می کنند. با 79 دلار در ماه ، شما فقط زیر 1000 دلار در سال به دنبال آن هستید. خدمات اضافی و ویژگی های اضافی هزینه بیشتری خواهد داشت.

به خاطر داشته باشید که اگر پرداخت را متوقف کنید ، حضور وب خود را از دست می دهید. شما باید از ابتدا روی یک پلتفرم متفاوت بازسازی کنید.

معاملات محلی

مبنای شارژ

سایت های معاملاتی محلی مانند Groupon این امکان را دارند که تخفیف ها و معاملات ویژه ای را برای خریداران ایجاد کنند.

همچنین ، به یاد داشته باشید که باید تخفیف هم بدهید. این بدان معناست که در وهله اول برای محصول یا خدمات خود کمتر دریافت خواهید کرد.

محدوده بودجه معمولی

هیچ هزینه ای برای ایجاد یک معامله محلی Groupon وجود ندارد. با این حال ، Groupon 50٪ از فروش را پس از خرید مصرف کننده (خرید) از پیشنهاد Groupon شما ، بر عهده می گیرد.

نکته ای که باید با Groupon روی آن تمرکز کنید هزینه اولیه نیست بلکه مبلغی است که در پایان به دست می آورید.

به عنوان مثال ، قیمت محصول شما معمولاً 48 دلار است. شما یک معامله محلی Groupon با قیمت 19.00 دلار ایجاد می کنید (تقریباً 60 درصد تخفیف ارائه می دهد). Groupon 9.50 دلار (50 درصد از آنچه در غیر اینصورت با قیمت تخفیف دریافت می کنید) می گیرد. این مبلغ 9.50 دلار برای شما رقم می زند - برای محصولی که معمولاً 48.00 دلار برای آن هزینه می کنید!

تبلیغات بومی

تبلیغات بومی بیشتر به محتوا شباهت دارند تا به سبک سنتی تبلیغات.

اغلب این تبلیغات بومی به جای محصولات مستقیم ، محتوای اطلاعاتی مانند پست های وبلاگ یا فیلم ها را تبلیغ می کنند. تبلیغات بومی یکی از موثرترین انواع تبلیغات است ، زیرا توجه افراد را به خود جلب می کند. آنها کمتر تجاری هستند

تبلیغات بومی مکمل خوبی برای یک کمپین بازاریابی محتوا است ، زیرا می توانید محتوای خود را برای دسترسی بیشتر به آن تبلیغ کنید. آنها برای هدایت فروش مستقیم پاسخ مناسب نیستند.

مبنای شارژ

هزینه تبلیغات بومی بسته به ترافیک سایت ، قرارگیری در صفحه و سایر متغیرها بسیار متفاوت است. تبلیغات بومی را می توان بر اساس هزینه برای هر کلیک ، یا بر اساس CPM مانند تبلیغات بنری ، یا هزینه ثابت خریداری کرد.

می توانید آنها را مستقیماً در وب سایتی که می خواهید ظاهر شود خریداری کنید. یا شبکه هایی مانند Taboola و Outbrain وجود دارد - حتی Google AdWords آنها را در خود جای می دهد. با این حال ، به خاطر داشته باشید که برخی از شبکه ها به دلیل تبلیغات بومی با کیفیت پایین شهرت یافته اند. ممکن است آگهی شما در کنار آگهی ای ظاهر شود که جدیدترین نقص کمد لباس کارداشیان را نشان می دهد یا یک تصویر جذاب دیگر.

محدوده بودجه معمولی

برای تبلیغات بومی که بر اساس هزینه هر کلیک فروخته می شوند ، حداکثر مبلغی را که مایل به پرداخت به ازای هر کلیک هستید تعیین می کنید - به عنوان مثال 75 سنت برای هر کلیک. بنابراین اگر به ازای هر کلیک 0.75 دلار پیشنهاد دهید ، 100 دلار 133 کلیک برای محتوای شما دریافت می کند.

تبلیغات مجله

مبنای شارژ

آگهی های مجله معمولاً بر اساس اندازه و محل قرار دادن تبلیغ شما در صفحه مجله ، محاسبه می شود. اندازه های متداول تبلیغات کامل صفحه ، نیم صفحه ، صفحه سوم و صفحه چهارم است. همچنین اسپردهای دو صفحه ای وجود دارد که دو صفحه کامل را پوشش می دهد. برخی مجلات پشت جلد یا داخل جلد را به عنوان فضای تبلیغاتی می فروشند. و می تواند بیرون کشیدن تبلیغاتی ویژه ، درج کارت و سایر گزینه ها وجود داشته باشد. معمولاً تبلیغات مجلات با هزینه ثابت در هر آگهی به فروش می رسد.

برخی از مجلات دارای نسخه دیجیتالی و چاپی هستند و تبلیغات به طور معمول برای هر دو اعمال می شود.

محدوده بودجه معمولی

تبلیغات در یک مجله ملی مانند People می تواند 375،000 دلار برای تبلیغات تمام صفحه و 4 رنگ برای نزدیک به 3.5 میلیون مشترک هزینه داشته باشد.

با این حال ، تبلیغات در یک مجله شهری محلی یا یک مجله تجاری به میزان قابل توجهی کمتر است. شما ممکن است 3000 تا 4000 دلار برای یک آگهی تمام صفحه رنگی در نشریه ای با 30،000 مشترک بپردازید.

با مجله تماس بگیرید و بخواهید کارت نرخ تبلیغات آن را ببینید.

تبلیغات در فضای باز و تابلوهای تبلیغاتی

مبنای شارژ

تبلیغات در فضای باز دیگر به بیلبوردهای کنار جاده محدود نمی شود. امروزه شما گزینه های علامت دیجیتالی نیز دارید (تابلوهای الکترونیکی که در ساختمان ها ، در کنوانسیون ها و رویدادهای ورزشی مشاهده می کنید).

تبلیغات بیلبورد در فضای باز به طور کلی بر اساس اندازه هزینه می شود - و تا مدت زمانی که پیام شما باقی می ماند.

محدوده بودجه معمولی

تبلیغات بیلبورد توسط شرکت هایی مانند Blue Line Media ، که می تواند در 300 شهر محل نصب تابلو اعلانات را ارائه دهد ، برآورد می کند که هزینه تبلیغات از 30،000 دلار در هر مکان در یک دوره چهار هفته ای برای بزرگترین قرارگیری آن ، تا 300 دلار در هر مکان برای چهار هفته برای کوچکترین آن هزینه خواهد داشت.

تابلوهای اعلانات دیجیتال یا LED با نرخ متفاوتی شارژ می شوند و می توانند برای هر مکان در هر هفته از 3500 تا 25000 دلار برای مشاغل هزینه داشته باشند. اما در این حالت ، پیام شما به صورت یک نقطه 8 ثانیه ای در یک حلقه 64 ثانیه ای به صورت چرخشی اجرا می شود.

ایمیل مستقیم

با انفجار اینترنت ، حجم پست مستقیم کاهش یافته است. با این حال ، هنوز مرده است.

نامه های مستقیم می توانند انواع مختلفی داشته باشند ، از جمله نمونه های پستی ، نامه ها ، نامه نگاران و کاتالوگ های منحصر به فرد.

مبنای شارژ

برای ارسال نامه های مستقیم ، چندین جزء هزینه وجود دارد:

  • طراحی پست کننده
  • چاپ پستی
  • خرید لیست پستی
  • هزینه های پستی

رایج ترین شکل پست مستقیم که توسط مشاغل کوچک استفاده می شود کارت پستال است.

فرض کنید شما در مورد کارت پستال های 4 × 6 تصمیم می گیرید ، اندازه مقرون به صرفه ای که برای هزینه های پست درجه یک واجد شرایط است.

محدوده بودجه معمولی

این امکان وجود دارد که یک بودجه بسیار کوتاه بتواند 5000 کارت پستال مستقیم با هزینه ای حدود 1500 دلار ارسال کند.

هزینه طراحی سفارشی می تواند صدها تا هزاران دلار باشد. یکی از راه های کاهش هزینه ها این است که با الگوی رایگان خود کار کنید تا از هزینه زیاد طراحی جلوگیری کنید. یا با یک سرویس چاپی که خدمات طراحی مقرون به صرفه را با هزینه اندکی ارائه می دهد ، کار کنید.

هزینه های چاپ بر اساس اندازه ، مقدار و جلوه های ویژه مانند پوشش های براق یا چاپ دو طرفه مورد نظر متفاوت است. این امکان وجود دارد که 5000 کارت پستال اصلی با قیمت کمتر از 300 دلار در یک چاپ آنلاین چاپ کنید. در چاپخانه محلی مانند استیپلز ، هزینه ممکن است برای 5000 کارت پستال به 500 دلار نزدیک شود - یا 10 سنت. با این حال ، در مکانی مانند استپلز ممکن است بتوانید یک روز به عقب برگردید.

هزینه ارسال پست کارت پستال 4 × 6 در حال حاضر 34 سنت است. ارسال 5000 قطعه از طریق پست درجه یک در صورت ارسال با پست درجه یک به لیستی که دارید 1700 دلار هزینه خواهد داشت. به علاوه ممکن است نیاز به خرید مجوز پستی داشته باشید یا از فروشنده ای استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که هزینه پست برای اداره پست متفاوت است. قوانین مربوط به نرخ ، اندازه پست کننده و سایر شرایط می تواند پیچیده باشد.

برخی از مشاغل کوچک برای اینکه مجبور نباشند با همه پیچیدگی ها سروکار داشته باشند ، از خدمات پست مستقیم استفاده می کنند. اگر تصمیم دارید با یک ارائه دهنده خدمات پست مستقیم تماس بگیرید ، فقط مطمئن شوید که قیمت ها و خدمات ارائه شده را با هم مقایسه می کنید تا یک تصمیم آگاهانه بگیرید. برخی از خدمات می توانند هزینه های سنگین طراحی ، هزینه لیست پستی و هزینه چاپ را دریافت کنند.

هر پست مستقیم درب

گزینه پست مستقیم مقرون به صرفه برنامه USPS's Every Door Direct است . این برنامه به شما امکان می دهد از خرید لیست پستی خودداری کنید. هر Door Direct دارای یک ابزار نقشه برداری است که به شما امکان می دهد نامه ها را بر اساس محله نقشه برداری و هدف گذاری کنید. حتی می توانید اطلاعات جمعیتی هر محله را مشاهده کنید.

علاوه بر این ، هر پست مستقیم درب هزینه های پست بسیار کمتری را ارائه می دهد ، بدون نیاز به مجوز.

مبنای شارژ

شما هزینه طراحی و چاپ کارت پستال را متحمل می شوید - که می تواند در حدود 300 تا 500 دلار برای 5000 کارت پستال باشد. با استفاده از الگوی رایگان ارائه شده توسط برخی از چاپگرها می توانید از هزینه طراحی اجتناب کنید.

هزینه پست را نیز پرداخت می کنید. هزینه پست تقریبا نیمی از هزینه کلاس اول است ، برای کارت پستال 0.177 دلار. و می توانید کارت پستال هایی با اندازه بزرگتر در مقایسه با کلاس اول ارسال کنید.

محدوده بودجه معمولی

ارسال 5000 کارت پستال تحت Every Door Direct برای شما 885 دلار هزینه پست به ازای هر دلار 0.177 دلار دارد. مجوز پستی لازم نیست. همچنین ، با استفاده از ابزار نگاشت ، هیچ هزینه ای برای لیست پستی ندارید.

در کنار چند صد دلار برای چاپ کارت پستال ها ، بسیار امکان پذیر است که کمپین Every Door Direct با 5000 کارت پستال را با قیمت زیر 1500 دلار انجام دهید.

هنگام تبلیغ کسب و کار خود در مورد تخفیف ها مذاکره کنید

هیچ راهنمایی برای تبلیغات مشاغل کوچک بدون بحث در مورد موضوع تخفیف ها کامل نخواهد بود. راز ارزان ترین روش تبلیغات مذاکره برای تخفیف است.

امروزه بسیاری از رسانه های سنتی مانند روزنامه ها و مجلات چاپی برای کسب درآمد تبلیغاتی تلاش می کنند. این باعث می شود که بتوانید در مورد تخفیف مذاکره کنید. از طرف دیگر ، اگر تبلیغات را از طریق روش آنلاین خود سرویس مانند AdWords قرار دهید ، توانایی شما برای مذاکره در مورد تخفیف ها صفر است.

بنابراین به یاد داشته باشید ، هر زمان که با انسانی برخورد می کنید که تبلیغات می فروشد ، نرخ ها برای مذاکره باز است. آگهی دهندگانی که در طول سال تبلیغ می کنند باید تخفیفات فراوانی بخواهند.

یا گاهی رسانه ها ویژه فصلی یا دلایل دیگر برای تخفیف را اجرا می کنند. به عنوان مثال ، در پی طوفان ایرما ، حداقل یکی از رسانه ها در فلوریدا به تبلیغات شرکت های کوچک "تخفیف طوفان" داد. همیشه در مورد تخفیف ها سوال کنید تا ارزان ترین راه برای تبلیغ کسب و کار کوچک خود را بدست آورید.