ایجاد محتوا با 6 روش
ایجاد محتوا با 6 روش میتواند به سئو وب سایت شما کمک کند و باعث کسب رتبه بهتری در صفحه اول گوگل شود.ایجاد محتوا مهمترین ابزار بازاریابی آنلاین و تبلیغات ارزان در فضای وب است.

6 روش ایجاد محتوا
1-اهداف و مخاطبان هدف را تعریف کنید.
2-یک استراتژی محتوا توسعه دهید.
3-روی کیفیت محتوا تمرکز کنید.
4-محتوا خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید.
5-محتوای خود را تبلیغ و توزیع کنید.
6-از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید.


چرا ایجاد محتوا مهم است
ایجاد محتوا مهم است زیرا محتوا پادشاه است.
تقریباً سه دهه از زمانی که بیل گیتس، یکی از بنیانگذاران مایکروسافت، مقاله ای روشنگر با عنوان آن سه کلمه منتشر کرد، این عبارت محبوب از آن زمان به همان اندازه مرتبط باقی مانده است.
در چشمانداز دیجیتال امروزی، محتوا همچنان برتر است – اگرچه چند نکته وجود دارد.
اولاً، این محتوای با کیفیت است که تاج را می پوشاند.
ثانیا، از زمانی که گیتس آن مقاله معروف را نوشت، انواع محتوای جدید در کنار پیشنهادات آنلاین سنتی «به اقامتگاه سلطنتی نقل مکان کردند».
در این بخش، دلیل اهمیت ایجاد محتوا برای کسب و کار شما و آنچه که مستلزم آن است، و همچنین نحوه اجرای استراتژیها را توضیح میدهیم – بنابراین میتوانید فرصتهای بستهبندی شده با هدیه را که در دسترس هستند،بدست آورید.
این بزرگ تجاری نوشت: “اگر از مردم انتظار می رود که برای خواندن یک صفحه نمایش، رایانه را روشن کنند، باید با اطلاعات عمیق و بسیار به روزی که می توانند به میل خود کاوش کنند، پاداش دریافت کنند. آنها باید صدا و احتمالاً تصویر داشته باشند.”
ایجاد محتوا برای کسب و کار
ایجاد محتوا در قلب بازاریابی محتوا قرار دارد و مزایای متعددی را با نرخ مقرون به صرفه ارائه می دهد. با این حال، برای استفاده از پتانسیل کامل آن، تسلط بر پیچیدگیهای فرآیند ایجاد محتوا ضروری است.
از بسیاری جهات، ادغام اینترنت در زندگی روزمره ثابت شده است که یک جکپات برای بازاریابان محتوا است.
بیش از 90 درصد از مشاغل می گویند محتوا یک دارایی ارزشمند است. با این حال، تنها 20 درصد می گویند که می دانند چگونه یک کمپین بازاریابی محتوای موفق را اجرا کنند.
این بدان معنی است که فضای زیادی برای برجسته شدن محتوای برنده وجود دارد. تسلط بر ایجاد محتوا می تواند کلید موفقیت بلندمدت برند شما باشد.
ایجاد محتوا برای هویت برند
ایجاد محتوا به کسب و کار شما اجازه می دهد تا هویت برند خود را تثبیت کند و تفاوت خود را با رقبا نشان دهد.
تولید منظم محتوای مرتبط و مبتنی بر سئو منجر به افزایش ترافیک ارگانیک و دید آنلاین می شود.
سپس، به اشتراک گذاری این محتوای جذاب در پلتفرم های رسانه های اجتماعی شما باعث گسترش دامنه برند و جذب مخاطبان جدید می شود.
بهتر از آن، محتوای جذاب، اشتراکگذاری اجتماعی را از مصرفکننده به مصرفکننده تشویق میکند و قرار گرفتن در معرض برند را حتی بیشتر تقویت میکند.
محتوا چشمها را به سمت برند شما و محصولات یا خدماتی که ارائه میکند جلب میکند و به شما این امکان را میدهد که با مخاطبان یا مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده و رشد دهید.
در نهایت، این ارتباط به افزایش درآمد کمک می کند.
با جام ارژنگ مجری تبلیغات و سئو ارزان در صفحه اول گوگل تبلیغات کنید.
ایجاد محتوا برای بازاریابی
بر کسی پوشیده نیست که بازاریابی محتوا بازی را برای مشاغل در هر اندازه تغییر می دهد. محتوا پادشاه است و بدون توجه به کسب و کار، برند یا محصول شما – ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوای موفق می تواند اثربخشی کمپین های شما را کاهش دهد یا از بین ببرد. در نتیجه بازاریابی محتوا جزء مهمی از هر طرح بازاریابی است.

بازاریابی محتوا چیست
بازاریابی محتوا بر ایجاد، انتشار و توزیع محتوا برای جذب و حفظ مشتریان تمرکز دارد. این شکل خاص از بازاریابی از اشکال مختلف محتوایی مانند وبلاگ ها، مقالات، ویدئوها و تصاویر آنلاین استفاده می کند تا مخاطبان را به تعامل با محصولات و خدمات تشویق کند.
چرا بازاریابی محتوا مهم است
بازاریابی محتوا یک ابزار ارزشمند برای ارتباط کسب و کار شما با مشتریان هدف شما در صورت استفاده صحیح است – به همین دلیل است که شایسته است در راس هر استراتژی بازاریابی تجاری قابل دوام قرار گیرد.
● ارتباط با مشتریان بالقوه: با ایجاد محتوای ارزشمند و باکیفیت در قالب وبلاگ، اینفوگرافیک، ویدئو، پادکست و سایر فرمت ها، دید برند را افزایش داده و مشتریان جدیدی به دست می آورید.
● تبدیل به یک رهبر فکری در صنعت شوید: بازاریابی محتوا می تواند شما را به عنوان یک رهبر صنعت از طریق قطعات تفکر برانگیز که توجه مصرف کنندگان و رسانه ها را به خود جلب می کند، قرار دهد.
● بهبود بازگشت سرمایه – و کسب وفاداری: زمانی که بازاریابی محتوا بهطور صحیح و مداوم انجام شود، میتواند از نظر رضایت مشتری، سرنخها و فروش سودمند باشد.

15 گام بازاریابی محتوا
بازاریابی چیزی فراتر از فروش است. این در مورد تعامل با جامعه شما، ایجاد روابط و کسب اعتماد است. با این حال، دانستن اینکه از کجا شروع کنید می تواند خسته کننده باشد.
اگر هنوز در تلاش هستید تا بفهمید که چگونه بازاریابی محتوا را شروع کنید، نگران نباشید! در اینجا 15 گام ضروری برای راه اندازی کمپین بازاریابی محتوای خود و اجرای سریع آنها آورده شده است.
شناخت هدف برای ایجاد محتوا
قبل از شروع تولید محتوا، باید بدانید که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند. با درک خوب مخاطبان هدف خود، می توانید محتوایی ایجاد کنید که مستقیماً با آنها صحبت کند و با خواسته ها و نیازهای آنها طنین انداز شود.
در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا در مورد مخاطب هدف خود تحقیق کنید:
- انجام نظرسنجی برای جمعآوری دادههایی درباره مخاطبان خود، مانند اطلاعات جمعیتی و علایق، نظرسنجیهایی انجام دهید.
- اهرم فروش و بینش محصول. تیم های فروش و محصول می توانند بینش و داده های ارزشمندی را در مورد مشتریان و مشتریان بالقوه بر اساس روابط خود ارائه دهند.
- رسانه های اجتماعی را بررسی کنید. کانالهای رسانههای اجتماعی و پلتفرمهای اشتراکگذاری محتوا مانند اینستاگرام، ردیت و یوتیوب را زیر نظر بگیرید تا ایدهای در مورد محتوایی که با مخاطبان شما طنینانداز میشود، به دست آورید.
- نشریات صنعت را بخوانید. انتشارات صنعت می تواند به شما کمک کند تا از زبان مرتبط برای ساختن کپی برای مخاطبان خود استفاده کنید.
- در پایان، همه چیز در مورد ایجاد محتوای مناسب برای افرادی است که آن را می بینند – و دانستن بیشتر در مورد آنها کلید این تلاش است!.

5 استراتژی ایجاد محتوا
قبل از اینکه شروع به ایجاد محتوا کنید، تعیین یک برنامه بازی واضح بسیار مهم است. توسعه یک استراتژی محتوا سنگ بنای هر کمپین بازاریابی محتوای موفقی است.
این مرحله برنامه ریزی محتوا باید شامل موارد زیر باشد:
1-تعیین اهداف و مقاصد.
2-تجزیه و تحلیل رقبا.
3-تصمیم گیری در مورد موضوعات و قالب های محتوا.
4-شناسایی کانال های تبلیغ محتوا.
5-تهیه بودجه و جدول زمانی.
ایده ایجاد محتوا
- در مورد رقابت تحقیق کنید: به نحوه بازاریابی سایر برندهای موفق در صنعت محصولات خود نگاه کنید یا برای کسب الهام، پست های وبلاگ محبوب و مکالمات رسانه های اجتماعی را بررسی کنید.
- تجزیه و تحلیل داده ها: در نظر بگیرید که چه موضوعاتی با مخاطبان هدف شما طنین انداز می شود و کدام قالب ها برای رساندن آن پیام به آنها مؤثرتر هستند.
- ایده های طوفان فکری: ایده های طوفان فکری را با تیم یا همکاران خود مطرح کنید – همه موضوعات بالقوه را فهرست کنید، مهم نیست چقدر دیوانه کننده است. دپارتمان های دیگر مانند فروش، توسعه کسب و کار و محصول را در نظر بگیرید. آنها قادر خواهند بود بینش ها و دیدگاه های جایگزینی را به مخاطبان هدف شما ارائه دهند.
